Solucja - Day of the Tentacle
Day of the Tentacle
Solucję przygotował Reptil3

BERNARD

- Otwórz zegar i wejdź do środka
- Weź plany z tablicy po prawej stronie

HOAGIE

- Podejdź do hotelu i weź list ze skrzynki
- Przekaż ten list Bernardowi

BERNARD

- Wyjdź na górę i weź ulotkę (tę o odkurzaczach) i tabliczkę "Help Wanted"
- Idź do kuchni i weź dwa dzbanki kawy oraz widelec
- Idź do pralni (w prawo) i weź lejek
- Pójdź do biura profesora i z biurka weź wybielacz
- Pójdź na pierwsze piętro i otwórz środkowe drzwi. Daj niedoszłemu samobójcy list
- Z pokoju weź pistolet i sympatyczny atrament (ze stolika przy drzwiach)
- Wejdź do prawych drzwi i po rozmowie z Zielonym popchnij kolumnę, włącz Stereo (później wyłącz) i weź kasetę wideo
- Idź wyżej i wejdź do prawego pokoju. Zabierz Edowi chomika i użyj atramentu sympatycznego na klaserze ze znaczkami
- Weź leżący znaczek i oddaj klaser Edowi
- Wróć do głównego Hallu i weź sztuczne wymiociny
- Przez komin dostań się na dach i weź część kołowrotka
- Wróć na dół i podmień pistolety. Następnie poproś o cygaro
- Otwórz kratownicę i zapędź tam sztuczną szczękę (którą później weź) - Wróć na pierwsze piętro i wejdź do pierwszych drzwi
- Zamknij je, weź klucze i wyjdź na dwór
- Daj klucze złodziejowi i łomem podważ gumę do żucia w Hallu
- Przeżuj gumę i weź 25c z automatu.
- Wróć do pokoju ze śpiochem i wrzuć dwie monety do automatu obok łóżka
- Weź sweter
- Włącz, a później wyłącz telewizor
- Przekaż Hoagiemu tabliczkę Help Wanted, ulotkę, sztuczną szczękę, książkę, cygaro, znaczek i pistolet

HOAGIE

- Idź do laboratorium i pokaż profesorowi plany oraz tabliczkę
- Weź fartuch i młotek dla mańkutów
- Pójdź do pierwszego pokoju na pierwszym piętrze i rozwal nieco łóżko
- Pociągnij za sznur. Kiedy wejdzie pokojówka wyjdź na zewnątrz i z wózka
- Weź mydło
- Wejdź do środkowego pokoju i weź wino
- Wejdź na wyższe piętro i przeczytaj książkę koniowi. Kiedy zaśnie zabierz sztuczną szczękę
- Wejdź do pokoju po lewej i gdy nadarzy się okazja podmień młotki
- Wejdź na strych i sprawdź obydwa materace, następnie podmień je
- Wtedy usiądź na tym skrzypiącym, a gdy kot odejdzie od myszy, zabierz ją
- Weź przy okazji czerwoną farbę
- Wrzuć do skrzynki z pomysłami ulotkę o konieczności posiadania odkurzaczy
- Z pralni weź wiadro i szczotkę (jest w szafce)
- Z kuchni weź spagetti i olej. Napełnij też wiadro wodą
- Wyjdź na zewnątrz i podejdź do budek
- Pomaluj farbą drzewko
- Porozmawiaj z Geogrem i nakłoń go do ścięcia drzewa
- Dodaj mydło do wiadra z wodą i umyj powóz
- Wróć do pomieszczenia z prezydentami i daj wino Tomowi

LAVERNE

- Powiedz, że musisz do lekarza
- Weź "plany" macki i daj się złapać
- Powiedz, że musisz do toalety
- Plany przekaż Hoagiemu, a skalpel Bernardowi

BERNARD

- Przekaż Lawrance kawałek kołowrotka

HOAGIE

- Podłóż plany macki do środkowego pokoju na pierwszym piętrze

LAVERNE

- Daj się złapać
- Ponownie poproś o wizytę z lekarzem. Kiedy zostaniesz sam wyjdź na zewnątrz i kominkiem dostań się na górę
- Dzięki kołowrotkowi zdobądź przebranie macki, w które masz się przebrać
- Zejdź kominkiem i porozmawiaj z macką

BERNARD

- Wrzuć chomika do zamrażarki, a łomem rozwal maszynę z cukierkami
- Weź wszystkie pieniądze
- Wróć do pralni, włóż sweter do pralki, którą zasil drobnymi
- Użyj skalpela na Klownie i weź aparat
- Przekaż Laverane widelec, wybielacz, sztuczne wymioty i aparat

HOAGIE

- Przekaż Laverne otwieracz, końską szczękę, mysz oraz spagetti

LAVERNE

- Otwórz kapsułę czasu otwieraczem (na pierwszym piętrze)
- Weź chomika z zamrażarki
- Nałóż rolki mumii i popchnij ją. Weź też przedłużacz
- Daj mumi tabliczkę
- Pójdź na samą górę i ubierz mumię w spagetti, aparatem i końską szczęką
- Widelcem wyprofiluj fryzurę, a rywalce z lewej podrzuć sztuczne wymioty
- Idź porozmawiać z sędziami i poproś o przeprowadzenie wszystkich konkursów
- Wyjdź na zewnątrz i wybielaczem pomaluj ogrodzenie (tam gdzie był kot)
- Za pomocą myszy przekonaj kota, żeby zszedł z dachu
- Podejdź do budek i podłącz przedłużacz do budki, a później włóż przedłużacz do okna
- Idź do więzienia i daj strażnikowi zaproszenie do restauracji
- Wyłącz ogrodzenie i pokaż więźniom "skunksa"
- Włóż chomika do mikrofalówki, a z pralki weź sweterek, którym opatul gryzonia
- Wejdź do zegara i podłącz generator z kablem
- Zmuś chomika do pracy w generatorze
- Odkurzaczem wyssij chomika z dziury i ponownie umieść go w generatorze
- Przekaż kwas winny Hoagiemu

HOAGIE

- Poczęstuj Georga cygarem, a następnie daj mu sztuczną szczękę
- Weź dywanik i dostań się na dach
- Połóż dywanik na kominku i wróć do pokoju z prezydentami
- Weź złote pióro i idź do laboratorium
- Daj pióro, olej i kwas profesorowi i weź baterię
- Idź do pokoju Bena i daj mu fartuch
- Kiedy tylko dostaniesz latawiec podłącz do niego baterię, a kiedy Ben krzyknie "już", puść latawiec
- Weź naładowaną baterię i podłącz ją do kabla zasilającego budkę
- Przekaż Bernardowi czerwoną farbę

BERNARD

- Idź na drugie piętro i wejdź do pokoju z lewej. Kopnij krzesło Edny, a później włóż kasetę do wideo
- Pójdź do laboratorium i poczęstuj profesora kawą bezkofeinową
- Kiedy zostaniesz sam, szybko idź do pomieszczenia kontrolnego i zobacz co się dzieje na monitorach. Włącz nagrywanie
- Przewiń kasetę do początku, przełącz prędkość odtwarzania [EP] i obejrzyj film
- Idź do biura profesora i otwórz sejf
- Przez kominek dostań się na górę i wejdź przez okno do pomieszczenia
- Rozwiąż profesora i wyjdź na zewnątrz
- Przerzuć linę przez blok i wróć przez kominek na dwór
- Przywiąż linę do mumii, którą przy okazji pomaluj na czerwono
- Wróć na górę i pociągnij za sznur
- Wróć na górę i wejdź do pomieszczenia
- Podmień mumię z profesorem i wyjdź na zewnątrz
- Pociągnij za sznur
- Wetknij profesorowi lejek i poczęstuj go kawą
- Podaj profesorowi kontrakt do podpisania [kwestia 4, a później dowolna]
- Przekaż kontrakt Hoagiemu

HOAGIE

- Przyklej znaczek i wyślij podpisany kontrakt

BERNARD

- Idź do biura i weź książeczkę czekową
- Korzystając z telefonu zamów diament
- Wyjdź na zewnątrz i weź diament
- Idźcie do środkowego pokoju [póki jesteście zmniejszeni]
- W pokoju przejdźcie mysią dziurą do pokoju Zielonego, skąd weźcie kulę do kręgli
- Pójdźcie do laboratorium i pozbądźcie się kulą macek
- Teraz pozostaje ci przekonać Purpurowego, że tak naprawdę to nienawidzi wyłącznie profesora Edisona

Copyright (c) Przygodoskop. Wszelkie prawa zastrzeżone.