Encyklopedia - Bad Mojo
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Bad Mojo


Producent: Pulse Entertainment
Wydawca: Acclaim (oryginał), Got Game Entertainment (wersja zremasterowana)
Wydawca PL: CD Projekt (oryginał), OniGames (wersja zremasterowana)
Premiera: 1996 (oryginał), 2004 (wersja zremasterowana)
Premiera PL: 1996 (oryginał), 2005 (wersja zremasterowana)
Wersja PL: brak
Nośnik: 1 CD, później również dystrybucja internetowa
Wymagania: PC 486, 8MB RAM

Zobacz też: demo, trailer, wywiad (1996), w programie Escape, kulisy produkcji (2004), ścinki

Bad Mojo to prawdziwe wyzwanie dla ludzi cierpiących na entomofobię, bowiem w grze wcielamy się w postać... karalucha (z lekcji biologii pamiętam jedynie to, że karaluch ma dwumilimetrową szczecinkę kopulacyjną). Z drugiej strony mogą oni potraktować Bad Mojo jako swoistą terapię. Wprowadzenie do gry jest zwariowane jak sama rozgrywka. Oto młody facet zamierza dać nogę do Meksyku z walizką pełną pieniędzy, gdy ni z tego, ni z owego medalion jego matki przemienia go w robala. Od tej chwili możemy szeleszcząc nóżkami pomykać po zlewach, szafkach i ścianach.

Sterowanie w Bad Mojo jest bardzo proste i pozwala jedynie na kontrolowanie ruchów naszego karakana. Bedąc takiej wielkości możemy pokusić się o przepchnięcie niedopałka papierosa czy też kapsla, który pomoże nam przedostać się na drugą stronę nieprzebytej przeszkody, jak np. rozlana Cola. Gdy gra została wydana zachwycała digitalizowanymi tłami i realistycznymi ruchami karalucha - dziś te elementy także robią pozytywne wrażenie.

Little Horror
Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.