Encyklopedia - Bad Mojo
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Bad Mojo
[Bad Mojo: Redux]


Producent: Drew Pictures, Pulse Entertainment
Wydawca: Acclaim, Got Game Entertainment
Wydawca PL: CD Projekt, OniGames
Premiera: 1996 (2004 - Redux)
Premiera PL: 1996 (2005 - Redux)
Wersja PL: brak
Nośnik: 1 CD
Wymagania: PC 486, 8MB RAM

Zobacz też: demo, trailer, wywiad telewizyjny (1996), w programie Escape, featurette (2004), ścinki

Bad Mojo to prawdziwe wyzwanie dla ludzi cierpiących na entomofobię, bowiem w grze wcielamy się w postać... karalucha (z lekcji biologii pamiętam jedynie to, że karaluch ma dwumilimetrową szczecinkę kopulacyjną). Z drugiej strony mogą oni potraktować Bad Mojo jako swoistą terapię. Wprowadzenie do gry jest zwariowane jak sama rozgrywka. Oto młody facet zamierza dać nogę do Meksyku z walizką pełną pieniędzy, gdy ni z tego, ni z owego medalion jego matki przemienia go w robala. Od tej chwili możemy szeleszcząc nóżkami pomykać po zlewach, szafkach i ścianach. Czyha na nas wiele niebezpieczeństw - na nasz widok ludzie ciskają różnymi przedmiotami, pająki (yych... ja mam arachnofobię...) tkają swe sieci, a koty też nie pogardzą drobną zdobyczą. Sterowanie w Bad Mojo jest bardzo proste i pozwala jedynie na kontrolowanie ruchów naszego karakana. Bedąc takiej wielkości możemy pokusić się o przepchnięcie niedopałka papierosa czy też kapsla, który pomoże nam przedostać się na drugą stronę nieprzebytej przeszkody, jak np. rozlana Cola. Gdy gra została wydana zachwycała digitalizowanymi tłami i realistycznymi ruchami karalucha - dziś te elementy także robią pozytywne wrażenie.

Little Horror
Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.