Solucja - Dracula: Zmartwychwstanie
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Dracula: Zmartwychwstanie
Solucję przygotował Bartolomeo

Wejdź do karczmy. Z karczmarką i klientem siedzącym przy stoliku porozmawiaj o Zamku. Idź schodami na górę i wejdź o pokoju. Przesuń szafkę, wejdź na nią, zabierz leżącą na belce pod sufitem gałkę i przymocuj ją do drzwi na poddasze. Zejdź na dół do piwnicy, otwórz szafę i zabierz stojącą w niej lunetę. Wyjdź z karczmy, udaj się pod ołtarz i zabierz leżącą na ziemi procę. Przejdź teraz na cmentarz i leżącym na jego tyle kilofem rozkop "promieniujący" grób. Zabierz smoczy talizman i udaj się w stronę mostu za karczmą.

Porozmawiaj z blokującym drogę opryszkiem, a następnie wróć do karczmy. Pogadaj z mężczyzną o procy i talizmanie, ten drugi pokazując też karczmarce. Udaj się w stronę Lacus i porozmawiaj z mężczyzną stojącym przy chacie. Wejdź po drabinie na drzewo, strzel z procy w ptaki i zejdź na ziemię. Zabierz leżącą przy chacie pałkę i uderz nią właściciela. Z beczki na pomoście wyjmij nóż, a z tej stojącej naprzeciwko drzwi zabierz flet. Wypytaj ludzi z karczmy o instrument i udaj się na poddasze.

Na górze zainstaluj teleskop i spójrz przez niego. Stojącego przy moście bandytę zwab grą na flecie. Gdy te podejdzie, przetnij nożem linę po prawej stronie. Wróć teraz do pokoju, wysłuchaj karczmarki i wyjdź na zewnątrz. Przeszukaj nieprzytomnego opryszka i jednym ze znalezionych przy nim kluczem otwórz właz do studni. Z piętra zabierz lampę i powieś ją na haku - po zejściu po schodach na lewo od ciemnej skrytki. Zabierz linę z hakiem, wyjdź ze studni i spróbuj przejść przez most. Gdy ten się zarwie wróć pod karczmę i użyj liny na dziurze w podłodze. Porozmawiaj z klientem o przeprawie i moście, o ten drugi zapytaj też karczmarkę. Zabierz oferowany kluczyk, z szuflady w kredensie wyjmij zapalniczkę i przejrzyj znajdujący się tam pamiętnik.

Zejdź do piwnicy i odpal zapalniczką świecę. Po schodach zejdź na dół, na drzwiach użyj najpierw klucza z kredensu, a potem talizmanu. Po wejściu do środka idź prosto aż do rozstaju dróg. Przekręć kulę, a na kole po raz kolejny użyj talizmanu. Po wyjściu na zewnątrz idź w stronę Lacus. Kluczem otwórz drzwi chaty i wyjmij z pod beczek łom. Wejdź do opróżnionej w ten sposób windy i pociągnij za dźwignię.

Na łączeniu łańcuchów (po lewej) użyj łomu, zabierz deskę i oprzyj ją o kamień i próg drzwi. Rozłup łomem głazy, zabierz rękę szkieletu i przy użyciu zapalniczki podpal lampkę za kratami. Przy pomocy ręki wyciągnij łącznik i użyj go na kolejnych łańcuchach. Zejdź na sam dół, przejdź za wagonik i pchnij dźwignię. Po zakończeniu przejażdżki nie wysiadając z wagonika spójrz do góry i zabierz hak. Użyj go na zwrotnicy przy torach i przesuń dźwignię. Wróć do wagonika i kolejny raz spuść hamulec. Zdejmij drzwi po lewej, zejdź schodami w dół i otwórz machinę. Do środka włóż talizman, wróć na tory i zapal leżącą przy lewej ścianie latarkę. Zżuć ją w dół na beczki. Przejdź na prawą stronę i pociągnij za dźwignię.

Podejdź do drzwi i zejdź schodami na dół. Użyj talizmanu na symbolu, wejdź do środka i podpal zapalniczką latarnię. Porozmawiaj z kobietą o Minie i wejdź schodami na górę. Idź na wprost, do drzwi i zabierz klucz. Idąc schodami na górę przejdź do pomieszczenia z wyciągarką. Podnieś leżące tam belki i idź do gabinetu Draculi. Spójrz na drabinkę, przesuń dźwigienkę i zejdź na dół, do holu zamczyska. Przeszukaj gruzy i spod starej tarczy wyjmij rękawicę. Idź do sypialni, skąd zabierz kulę, otwórz stojącą przy ścianie skrzynię i wyjmij z niej obraz oraz znajdujący się w książce klejnot.

Wróć do gabinetu i stań przy regale nie oznaczonym numerkiem (powinien mieć numer 34). W miejsce brakującego numeru włóż klejnot. Otwórz teraz jak gdyby "aparat" przy drabince, a następnie podejdź do biurka i odblokuj kolejny strumień światła. Otwórz szufladę w biurku i wyjmij z niej monetę, kluczyk, krzyżyk i obrazek. Wyjdź do głównego holu, idź do kolejnych drzwi i otwórz je znalezionym kluczem. Porozmawiaj ze szkaradną kobietą o znalezionej kuli, monecie i krzyżyku. Wróć do zamku i przejdź do sypialni. Na ścianie naprzeciw kominka zawieś obraz trzymającego w ręku karty Draculi i odłóż na miejsce kulę. Otwórz znajdującą się pod kulą szufladę i podejdź do okręgu ze znakami zodiaku. Wciśnij kolejno znaki: lwa, koziorożca i panny.

Wejdź do otwartych drzwi i użyj talizmanu. Zabierz sztylet, umieść go w dziurze po lewej stronie i pociągnij za rękojeść. Włóż w szczękę rzeźby rękawicę i odegnij pierścień. Umieść teraz obrazek w ołtarzyku i na wizerunku Draculi użyj kluczyka z biurka. Zabierz diament i kluczyk, a potem wyjmij sztylet. W gabinecie użyj kluczyka na zegarze, podejdź do biurka i wstaw w miejsce zdjęcia Draculi monetę. Połóż talizman na mapie: 40N i 25E (lewy dolny róg mapy), podejdź do globusa i ustaw współrzędne z mapy. Na posągu użyj sztyletu, przyjrzyj się jego końcówkę i wsadź w wolne miejsce diament. Przejdź za regały i wejdź po schodach na górę. Nad księgę wsadź krzyżyk i zabierz obrazek. Otwórz drzwiczki i ułóż układankę.

Zabierz krzyż z literami, pchnij książkę na stoliku i zabierz butelkę z płynem. Przeczytaj notatkę leżącą na drugim stoliku, a następnie zejdź na dół i wsadź krzyżyk w miejsce brakujących liter. Łańcuchy chroniące amulet polej płynem z buteleczki. Pociągnij dźwignię po prawej i ponownie użyj krzyżyka. Wejdź po schodach na górę i włóż obrazek w pasujące miejsce. Raz jeszcze użyj talizmanu i zabierz Minę.

Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.