Solucja - Midnight Nowhere
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Midnight Nowhere
Solucję przygotował Davero

SZPITAL

Po przebudzeniu oglądnij denatów w innych workach i zauważ, że jeden z nich ma na ręku bransoletkę z napisem: Ariel. Przy twoim worku wisi numerek: 270871. Weź z biurka mikroskop i rozbij nim szybę oddzielającą cię od toporka strażackiego. Zabierz go oraz kawałek rozbitego szkła. Otwórz szklaną szafkę po lewej stronie biurka i za zdjęciem odczytaj hasło awaryjne: 654321. Toporkiem otwórz szafkę z bezpiecznikami, a następnie odrąb kabel na prawo od lodówki. Obierz go kawałkiem szkła i włóż zamiast spalonego bezpiecznika.

Wjedź windą na piętro. Idź do końca korytarza i skręć w prawo. W pokoju szefa znajdź numer jego telefonu 9-11-45 oraz faksu 9-45-11. Włącz faks na "auto" i wyjdź na korytarz. Drzwi naprzeciwko mają zamek ze skanerem linii papilarnych. Wróć do kostnicy i toporkiem odręb denatowi w lekarskim ubraniu kciuk. Wykorzystaj go by wejść. Przeglądnij książki i z drugiej od lewej wyjmij kartę. Spod klosza lampy weź klucz (1). Przyglądnij się biurku. Użyj toporka na szufladzie. Znajdziesz list. Pod listem zaś kolejną kartę. Spod wykładziny wyciągnij klucz z pieczęcią.

Użyj fioletowej karty na czytniku przy pokoju personelu, a karty czerwonej na kolejnych drzwiach z czytnikiem. To pokój administratora - hasło: Ariel. W komputerze znajdź hasło do przechowalni: 928374. Kolejne drzwi otwórz kluczem (1) - to warsztat. Ostatniego klucza użyj na kolejnych drzwiach. Weź kasetę z nagrywarki.

W pokoju z kluczami wprowadź kod: 928374. Wejdź i wyjmij klucz spod wycieraczki. Pod kubkiem na biurku jest kolejny. Użyj kluczy na zamkach po obu stronach klawiatury. Wprowadź kod, którym był oznaczony twój worek (270871) i odbierz swoje rzeczy osobiste. W odebranym PDA zauważ informację "Carp - nr w rejestrze 17653007. Użyj znalezionego długopisu, okaże się wytrychem.

W pokoju personelu weź pilota z fotela, włącz TV, do video włóż kasetę i oglądaj. Zauważ, że ochroniarz gwizdnął bezpiecznik, a cyfry kodu do drzwi to: 012367. Zwróć uwagę na kolejność gaśnięcia.

Wejdź do warsztatu i z ubrania w szafie weź latarkę (brakuje w niej baterii). Ze stołu weź śrubokręt. Pod stołem za kotarą jest sejf. Otwórz go wytrychem. W środku znajdziesz kartkę. Podejdź do szafy na lewo od drzwi wejściowych (stojąc twarzą do drzwi). Przeczytaj informację wiszącą na niej i zabierz magnes w kształcie podkowy. Zgodnie z zaleceniem użyj magnesu na plakacie dziewczyny miesiąca w pokoju personelu, weź klucz, otwórz szafkę Koli, weź bezpiecznik i użyj przy drzwiach wejściowych (wcześniej użyj śrubokrętu na zamku). Kod to 260731.

W pomieszczeniu z aparatem do prześwietleń wyjmij z ciała pod prześcieradłem skalpel, a z szyi pielęgniarki zdejmij kluczyk, a z jej dłoni wyjmij prezerwatywę. Idź do łazienki i napełnij ja wodą. Wróć do pokoju personelu i otwórz kluczykiem szafkę Lary. Śrubokrętem wyjmij baterie z wibratora. Z jego pomocą wyjmij też baterię z odbiornika pod akwarium. Włóż je do latarki. Działa. Idź do pokoju reanimacyjnego (w którym nie ma światła) i użyj latarki na włączniku. Z kurtki zabierz klucz do sejfu. Z sejfu w pokoju ochrony zabierz dyskietkę i włóż do stacji w pokoju z komputerem. Odczytaj ją i wyślij faks na znaleziony wczesniej numer 9-45-11. Idź go odebrać. Skalpelem otwórz drzwi do pokoju z klamką oplecioną sznurkiem (pierwsze na lewo od windy z kostnicy). Rzuć prezerwatywą w tablicę po drugiej stronie zarwanego przejście i wejdź. Denatowi zabierz pistolet i kartę. Idź do windy na II piętrze i użyj karty patologa, odpowiedniego kodu z faksu (9994) oraz znalezionego na samym początku kodu awaryjnego (654321).

Wyjdź z windy i skręć w prawo. Drzwi po lewej otwórz strzałe z pistoletu. W środku obetnij głowę denatowi, opuszczając szybę. Idź do hallu i podnieś wykładzinę na przeciwka okienka rejestracji. Zakręć zawór i idź do pomieszczenia na prawo. Na bransoltce denatki znajdź grawerunek: MM=2000. Otwórz szafkę i wyjmij klucz z ubrania. Otwórz skrzynkę obok drzwi wejściowych i wpisz znaleziony wcześniej kod - NŻCZC.

WIĘZIENIE

Pogadaj ze współwięźniami. Spróbuj zająć jedną z trzech dostępnych prycz (opcja patrz i użyj na wszystkich). Pogadaj z grubasem wykorzystując wszystkie opcje. Pogadaj z Pejczem. Żeby rozwiązać zadanie z kartami potrzebujesz je znaleźć. Są: 1 przy nodze stołu, 1 za etykietką naklejoną na nogę (użyj żyletki, którą znajdziesz w chlebie leżącym na kaloryferze), 1 w wylewce od gorącej wody (zakręć wodę rączką i przekręć wylewkę). Pod materacem na pryczy poniżej Pejcza znajdziesz drut. Zabierz go i wygnij. Z poduszki Pejcza zabierz nitkę i przymocuj ją do drutu. Zakręć rączką zawór zimnej wody. Spuść wodę w spłuczce. Wyjmij pływak. Użyj skonstruowanej wędki na otworze. Odpowiedzi na pytania to: Batman, 44, 5 oraz Balzack.

W izolatce pocztaj napisy na ścianie i pod gazetą. Przestaw kubeł pod kratkę wentylacyjną. Weź rękawiczkę wypełnioną cieczą. Z apteczki zza kraty wyciągnij bandaż i nożyczki. Nożyczkami wytnij kawałek materaca. Pozostałość po nich wygnij i połącz z bandażem. Ciecz połącz z watą z materaca, a efekt wsadź w zamek. Wędką skubnij strażnikowi pistolet i strzel w zamek.

Z apteczki weź tableteki, amoniak, a ze ściany gaśnicę. W celi obok zabierz denatowi komórkę, a w celi, w której siedziałeś wyjmij z ciała Grinji nóż. Następnie użyj gaśnicy na przycisku za kratą. Z następnego pomieszczenia zabierz czysty formularz do odbijania odcisków palców i wyjdź z niego używając kolejnego przycisku. W kolejnym pokoju na lewo są drzwi bezpieczeństwa, ich numer to 30461. Ze stołu bilardowego zabierz kij. Idź prosto. W kalendarzu na biurku znajdziesz kod - 8381 oraz informację o Floralife. Z łazienki po lewej weź klucz z kurtki denata. Drzwi naprzeciw biurka są zamknięte, a klucz tkwi w dziurce od wewnątrz. Weź gazetę ze ściany i podłóż pod drzwi. Nożem wypchnij klucz. Wejdź i przejdź do następnego pomieszczenia. Z kieszeni nieboszczyka zabierz kartę. Wróć do pomieszczenia ze stołem bilardowym i idź w prawo. Karta magnetyczna otwiera pokój przesłuchań. Przeczytaj akta w sejfie, zauważ nazwisko gościa, któremu zabrałeś komórkę. Zrób sobie odciski palców używając formularza i tuszu leżącego na biurku. Wyjdź. Użyj na zamku obok kraty kodu 8381, a następnie użyj kija na drzwiach. W komputerze hasło Masłowej to Floralife. Idź do pokoju obok toalety i zeskanuj odcisku palców, a następnie prześlij je mailem do Masłowej. Wróć do komputera za kratą połącz się ze stroną www.garbage/ru/tomatoes i przeczytaj w wiadomościach wywiad. PDA zapisze słowo "towar". Następnie wejdź w logowanie agenta i pod Karasko wpisz, który w PDA masz zapisany pod CARP. Podaj hasło: towar. Zidentyfikuj swoje odciski palców. Jesteś A.M. Gorin. Nr 17789006. Zmarły 11.05.2019 na służbie. Hasło: Eldorado (z PDA). Zaloguj się. Otwórz drzwi specjalne - Czarne Jezioro - Policja - nr 30461. Aktywuj telefon Gołowana. Idź do drzwi specjalnych i otwórz je.

Ocuć Pejcza amoniakiem i pogadaj z nim. Daj mu tabletki. Padalec chce skręta. Idź w lewo, a następnie w drzwi na prawo. Zabierz dyskietkę, zapalniczkę i kartkę leżące obok ciała. Idź drzwiami na prawo, odbierz telefon. Idź drzwiami obok automatu telefonicznego. Użyj klucza na drzwiach brygady antynarkotykowej. Z doniczki zabierz woreczek z narkotykiem. Wróć do pokoju, gdzie znalazłeś dyskietkę i wejdź w drzwi po lewej. Z wieży wyjmij CD, a z kieszeni denata baterię do telefonu. Włóż jądo komórki. Wyciągnij kartkę z niszczarki. Zauważ, że na zegarku strażnika wyświetla się: Alarm 23:08. Wróć do pokoju z prostytutkami za kratami. Kijem przyciągnij torebkę i przeszukają ją. Zabierz jointa. Daj go Pejczowi i zapal. Daj mu znaleziony worek z narkotykiem. Zanotuj nr telefonu i zadzwoń 2-43-43. Pytaj o Stupora i powołaj się na Pejcza.

Idź do drzwi obok brygady narkotykowej. Przesuń tabliczkę i wpisz KOD 2308. Udaj się do komputera i wpisz co wyczytałeś na kartkach GRDA 25 - Biełow - KAY 52. Hasło rozmrażania 8032000. Zadzwoń do Stupora i powiedz, że znalazłeś pojemnik (pomarańczowy z żółtym paskiem). Idź do celi 102, pogadaj ze starym. Hasło to Nabuchodonozor. Wyjdź i oglądaj outro.

Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.