Solucja - Full Throttle
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Full Throttle
Solucję przygotował Davero

Uderz w pokrywę śmietnika i przejdź w prawo. Podejdź do motoru i spróbuj ruszyć. Niestety, nie masz kluczyków. Wróć do baru, drzwi otwierając kopniakiem. Pogadaj z barmanem. Złap go za kółko w nosie, by go skłonić do współpracy. Ruszaj w drogę - barman wspominał coś o pułapce na The Polecats. Po drodze obij twarz gościowi z konkurencyjnego gangu (prawy klawisz myszy zmienia "broń", ale na razie masz do wyboru pięść i but jedynie).

Po wypadku pogadaj z Maureen - do naprawienia motocykla potrzeba jej nowego przedniego widelca (forks) i spawarki (welding torch). Nigdzie nie pojedziesz też bez benzyny. Zabierz kanister i gumową rurkę. Wyjdź i pogadaj z dziennikarką, która cię tu przywiozła, a następnie udaj się do sąsiada Maureen (do góry ekranu i lekko na lewo). Zapukaj - cham, chce cię spławić. Zapukaj jeszcze raz i kopnij w drzwi, kiedy będzie tuż za nimi. No. Przeglądnij pokoik. W lodówce znajdziesz mięso, a w szafce naprzeciwko drzwi - wytrych. Teraz czas na benzynę. Jej składzik znajduje się w prawym górnym rogu mapy. Na kłódce użyj wytrycha, podnieś otworzoną kłódkę z ziemi. Wewnątrz złap drabinkę, a po uruchomieniu alarmu, schowaj się obok beczek w lewym górnym rogu ekranu. Kiedy policjanci pójdą szukać cię na wieży, na bak ich maszyny załóż rurkę, pod nią postaw kanister, zassaj i... masz benzynę. Idź na złomowisko, zatknij kłódkę na zamku podnoszonej bramy, i wdrap się po linie po prawej. Na złomowisku idź w prawo, rzuć psu mięso do najbliższego wraku. Bestia wlezie do niego. Wróć i wdrap się na górę, do kabiny dźwigu. Opuść magnes lewą dźwignią, włącz go przyciskiem i podnieś na maksymalną wysokość. Masz bestię z głowy (choć za pierwszym razem, kiedy grałem w FT ułożenie barykady z wraków, odcinającej paskudzie drogę, też - mam wrażenie - pomogło). Wróć na złomowisko i ze sterty części koło latarni zabierz widelec. W drogę... Ale, Policja zorganizowała blokadę. Włącz ponownie alarm w składzie paliwa i pod jego osłoną czmychnij.

Too late. Corley nie żyje. Zapamiętaj, co mówi o córce. Przy domu Maureen przeszukaj pobojowisko - znajdziesz rozbity aparat bez filmu oraz zdjęcie Maureen z wujkiem na ranczu. Dalej jednak nie pojedziesz. Policja szaleje na miejscy morderstwa. Wróć do baru drogą koło złomowiska. Idź do śmietnika, w którym zacząłeś i pogadaj z Mirandą - dziennikarką, która cię uratowała. Dostaniesz fałszywą legitymację FBI. W barze pogadaj z Emmetem i daj mu legitymację. Podwiezie cię na farmę, ale zwędzi przewód paliwowy z motoru. Wejdź do domu. Pod poduszką jest klucz nasadowy - otwórz nim skrzynię, a znajdziesz przewód paliwowy. Po pościgu za Mo, odkręć koła przyczepy kluczem i popchnij ją z boku. Weź trochę nawozu, który z niej wyleciał i podjedź do zerwanego mostu. Z tablicy po prawej dowiesz się, że komuś udało się przeskoczyć przepaść i to na motorze z Corley's Motors. Był jedynie nieco zmodyfikowany: z dopalaczem i części umożliwiającej samochodom latanie. Wykorzystał też specjalną rampę, ale ktoś mu ją gwizdnął. Wróć na farmę. Uciekając w kierunku rozlanego nawozu doprowadzisz drabów Ripburgera do wypadku. Z wraku błotnika wraku za pomocą klucza zabierz potrzebny ci wiatraczek i zamontuj w motorze. Zjedź w boczną drogę, spotkasz dawnego przywódcę The Polecats. Pogadaj z nim, a dowiesz się między innymi, że Cavefish (gang z tych terenów) mieszka w jakini, którą znaleźć może tylko ten, kto ma ich gogle. Oni sami zaś poruszają się po drodze dzięki odblaskom zamontowanym na linii oddzielającej przeciwległe pasy ruchu. Poczekaj aż spotkasz czerwonowłosą piękność. Ciśnij jej w twarz nawozem, a za pomocą zdobytej w ten sposób piły pokonaj gościa z Vultures i odbierz mu dopalacz. Pokonaj łysego grubasa wymachującego deską, a za jej pomocą pokonaj Cavefisha (walnij kiedy podniesie głowę). Masz gogle - poszukaj wjazdu do jaskini gangu Cavefishes. Tam znajdziesz rampę - przyczep ją do motoru i odjedź planszę w prawo, gdzie za pomocą rampy zedrzyj z jezdni odblaski. Goniący cię wpadną w przepaść. No, to do przepaści.

Po udanym skoku dojedziesz do fabryki Corleya, obok której mieści się stadion. Przy nim znajdziesz handlarza. Pogadaj z nim - dowiesz się, że niedaleko znajduje się kryjówka Vultures. Pobaw się samochodzikiem. Popatrz na koszulki - Ben zapyta czy są bawełniane. Kiedy sprzedawca będzie sprawdzał, gwizdnij królika. Wróć do motoru i pojedź w ścieżynkę w prawo od głównej drogi. Ha, kryjówka Vultures... zaraz za polem minowym. Wypuść królika. Wybuchnie. Zabierz baterię, która z niego wyleci. Wróć do sprzedawcy, wsadź ją do auta i pojedź na ekran wyżej, a tam w lewo za obrotową barierkę. Masz z głowy sprzedawcę - zabierz pudło z królikami i wróć na pole minowe. Wypuść króliki, złap wszystkie oprócz jednego i idź po jego śladach, kiedy wybuchnie, wypuść następnego i tak do skutku. Kiedy przejdziesz, czeka cię niespodzianka. Torturowany powiedz o przezwisku, którego używał Corley na Maureen - Diapered Dynamo ("Stop, or else...", potem "I'll call your names", wtedy "Diapered Dynamo"). Na stadionie zeskocz z lewej rampy na dach brązowego samochodu, a następnie zepchnij go z prawej rampy na dach bandziorów Ripburgera. Płonąc zapal bandy po lewej stronie i wejdź na dach brązowego auta, to spowoduje że samochód goryli ruszy. Uciekniesz na dach brązowego samochodu, a stamtąd zeskocz na dach ich auta i kiedy podjadą blisko płomieni, zeskocz i pędź w ogień. Well... Wygraliście motor. A w nim podobno ma być klucz do tajnego sejfu w fabryce Corleya, w której właśnie rozpoczyna się walne zgromadzenia akcjonariuszy.

Po rozmowie z Maureen pooglądaj rozłożone części - klucz znajduje się na jednej z nich. Jest nim numer: 154492. Do fabryki dostaniesz się ukrytym przejściem z tyłu fabryki. Kiedy liczniki przestaną mrugać, musisz kopnąć ścianę lekko na prawo od znajdującego się najbardziej po lewej stronie słupa. Wejdź do środka. W podłodze koło biurka jest sejf. Wpisz kod i wciśnij przycisk. Masz kartę i taśmę. Za pomocą karty otwórz pierwsze drzwi w następnym pomieszczeniu. Wejdź. Ripburger przemawia, pokrzyżuj mu szyki przesuwając prawą dźwignię w górę, a lewą w dół. Wyjdź i wejdź w drugie drzwi. Tam użyj taśmy na odtwarzaczu. I plany Ripburgera właśnie wzięły w łeb, ale... to mściwa bestia.

Wisząc na masce prowadzonego przez pana R. potwora podnieś klapę tuż pod szybą, a kiedy będzie on starał się opuścić ją laską, zabierz mu ją. Otwórz siatkę prowadzącą do silnika i włóż laskę pomiędzy łopaty wiatraka. Wejdź do silnika, a za szoferką odkręć za pomocą klucza prawy przewód paliwowy. To wystarczy... na razie.

Wejdź po drabince do kokpitu, włącz ekran zielonym przyciskiem i wybierz: Take off - post take off - gear - rise gear. Wisząc nad przepaścią, wejdź do kabiny, włącz ekran różowym przyciskiem i wybierz: defense menu - machine guns - control - system off. Wróć do samolotu, przesuń się w lewo, żebyś mógł zobaczyć swoją maszynę, wskocz na motor i... oglądaj.

Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.