Solucja - Overclocked: Historia o przemocy
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Overclocked: Historia o przemocy
Solucję przygotowała Midori

ROZDZIAŁ I - ROZBITE SZKŁO

Niedziela 11.11.2007

Rano

Po koszmarnym śnie budzisz się w pokoju hotelowym. Przesłuchaj automatyczną sekretarkę - z pierwszej wiadomości dowiesz się, że musisz udać się do szpitala na Staten Island. Druga wiadomość nie przyniesie nowych informacji ale zabrzmi podejrzanie... Ze stolika zabierz palmtopa i wahadełko. Z szafki pod telewizorem zabierz drobne i wyjdź z pokoju. W holu na dole porozmawiaj z recepcjonistą a otrzymasz od niego plan miasta. Wyjdź z hotelu i skieruj się na przystań promową. Porozmawiaj z mężczyznami stojącymi na molo a następnie udaj się do terminalu portów.

Znajdziesz się na ulicy pod bramą szpitala - użyj interkomu a brama zostanie otwarta. Na schodach spotkasz pielęgniarkę i po krótkiej rozmowie wejdziesz do szpitala. Skręć w prawy korytarz i porozmawiaj z doktorem Youngiem. Po jego odejściu porozglądaj się, zajrzyj do pacjentów przez wizjery a po chwili pojawi się detektyw Moretti. Po krótkim dialogu przejdziecie do holu szpitala. Po skończonej rozmowie udaj się do dyżurki, porozmawiaj z doktorem a otrzymasz od niego akta pacjentów. Po zapoznaniu się z nimi udaj się do pacjentów. Przejdź po kolei wszystkie pokoje, niestety, próby nawiązania kontaktu z pacjentami nie przynoszą na razie żadnych efektów.

Popołudnie

Wróć do dyżurki i porozmawiaj z doktorem o swoich postępach (a raczej ich braku). Po wyjściu z dyżurki otrzymasz wiadomość z numerem telefonu detektywa. Wyjdź na zewnątrz, aby nikt nie mógł podsłuchać waszej rozmowy, i zadzwoń.

Wieczór

Próbujesz przy pomocy wahadełka nawiązać kontakt z mężczyzną z pokoju numer jeden ale bez skutku. Wróć do holu i skieruj się do korytarza naprzeciwko. Wejdź do świetlicy i porozmawiaj z pielęgniarką, Tamarą. Zabierz z blatu po prawej ołówek i papier. Wróć do pacjenta numer jeden i użyj znalezionych przedmiotów aby skłonić go do zwierzeń...

Wspomnienie 10.11.2007 - Noc

Jako pacjent numer jeden użyj łomu po obu stronach kratki wentylacyjnej aby wydostać się na zewnątrz. Próbujesz pokonać ogrodzenie ale bez skutku. Idź jak najdalej od budynku, z którego wyszedłeś i strzel do beczki po jego lewej stronie. Następnie przeturlaj beczkę pod ogrodzenie, wejdź na nią i pokonaj ogrodzenie.

Koniec wspomnienia

Jako David opuszczasz szpital. Po wyjściu na zewnątrz otrzymujesz wiadomość od Kim, Twojej żony. Wracasz do hotelu i dzwonisz do Kim ze swojego pokoju. Po skończonej rozmowie odsłuchaj wiadomości na automatycznej sekretarce. Żeby ukoić nerwy udaj się do baru za rogiem. Usiądź przy barze i porozmawiaj z barmanem. Po kilku kieliszkach wróć do hotelu i zadzwoń do swojego przyjaciela i adwokata, Terry'ego Ingrama. Po rozmowie udaj się do łóżka.

ROZDZIAŁ II - RANY

Poniedziałek 12.11.2007

Rano

Zadzwoń do Terry'ego a następnie do swojej żony. Zejdź na dół do holu i poinformuj recepcjonistę o zniszczonej automatycznej sekretarce. Po wyjściu na ulice zostaniesz zaatakowany przez typa, który poprzedniej nocy zaczepiał Cię w barze. Wróć do hotelu i porozmawiaj z recepcjonistą. Po chwili wyjdź i udaj się do szpitala. Na schodach spotkasz Tamarę, po rozmowie z nią idź do dyżurki i porozmawiaj z doktorem. Po skończeniu rozmowy idź do pacjenta numer pięć. Wizyta nie będzie owocna bo pacjent rzuci się na Ciebie. Wróć zatem do pacjenta numer jeden - może rozmowa z nim przyniesie jakieś efekty. Puść mu nagranie pokój nr 1 - 10.11.2007 - noc - część 2.

Wspomnienie 10.11.2007 - Wieczór

Idź do przodu do ściany. Rozwal ją strzelając z pistoletu (celuj w jaśniejsze cegły). Gdy to zrobisz zabierz jedną cegłę i idź dalej. Natkniesz się na duży wentylator - aby go zatrzymać użyj na nim cegły i przeczołgaj się między jego skrzydłami. Kiedy przejdziesz strzel z powrotem w wentylator, aby zatrzymać pościg. Dojdź do drabinki i wejdź na górę.

Koniec wspomnienia

Jako David udaj się do pokoju pacjenta numer trzy - po drodze otrzymasz wiadomość od Morettiego. Na ubraniu chłopca została odnaleziona nazwą pewnej stacji radiowej. Aby odświeżyć jego wspomnienia użyj radia Tamary. Niestety, obecny w dyżurce doktor nie pozwala Ci na skorzystanie ze sprzętu. Wyjdź zatem na zewnątrz i użyj pagera. Kiedy doktor opuści dyżurkę udaj się tam i zabierz radio. Po otrzymaniu reprymendy od doktora za nieodpowiedzialne wszczynanie alarmu, udaj się do pokoju numer trzy. Postaw radio na stole i ustaw częstotliwość o jakiej mówił Ci detektyw. Muzyka ze znajomej stacji przywoła wspomnienia pacjenta...

Wspomnienie 10.11.2007 - Noc

Znajdujesz się w ciemnym korytarzu - użyj latarki aby oświetlić sobie drogę. Zobaczysz stalowe, zamknięte drzwi i panel. Masz przy sobie kartkę z szyfrem. Po kolei wpisuj wyniki działań matematycznych i zatwierdzaj je przyciskiem na dole. Prawidłowa kolejność to 8, 12, 5, 20. Po otwarciu drzwi zobaczysz wentylator - zablokuj go używając w tym celu pistoletu. Idź przed siebie i wyjdź drabinką na górę. Znajdziesz się w miejscu z wizji pacjenta numer jeden. Przejdź po beczce przez ogrodzenie...

Koniec wspomnienia

Jako David jesteś zaintrygowany całą historią i chcesz kontynuować sesję. Puść pacjentowi nagranie pokój nr 3 - 10.11.2007 - noc - część 1, a następnie użyj na mężczyźnie wahadełka.

Wspomnienie 10.11. 2007 - Wieczór

Stoisz w kuchni - wysuń środkową szufladę szafki i zabierz z niej latarkę. Wyjdź drzwiami po lewej i idź do swojego pokoju (pokój Raya). Zabierz klucz z biurka i udaj się na zewnątrz na główny plac. Kieruj się w lewo aż dojdziesz do więzienia. Otwórz drzwi za pomocą klucza. Udaj się do celi i ponownie użyj klucza a następnie wyjdź przez kratę wentylacyjną...

Koniec wspomnienia

Wyjdź z pokoju, natkniesz się na podsłuchującego doktora - porozmawiaj z nim. Po wyjściu ze szpitala zadzwoń do Morettiego. Poprosisz go o przysłanie kajdanek, detektyw niechętnie się zgodzi, udaj się więc do hotelu aby odebrać przesyłkę u recepcjonisty. Wróć do szpitala i udaj się do agresywnego pacjenta z pokoju numer pięć. Skuj go kajdankami i rozpocznij rozmowę...

Wspomnienie 10.11. 2007 - Noc

Idź do tyłu a dojdziesz do bramy głównej, która jest oczywiście zamknięta. Wejdź przez drzwi po lewej do pomieszczenia, z którego zabierz karnister. Idź do składu paliwa i po lewej znajdź gaśnicę - jest ukryta w cieniu ale wskaże Ci ją symbol lupy. Odetnij nożem wąż gaśnicy. Podejdź do samochodu i zabierz flagę. Ze stołu zabierz kable i podłącz do akumulatora leżącego na stole. Pod stołem znajdziesz butelkę, zabierz ją. Wyjdź ze składu, po lewej stronie zobaczysz beczkę, którą przeturlaj pod bramę główną. Po prawej stronie wejścia do składu paliwa znajdziesz stary zbiornik, odkręć zakrętkę, użyj węża i karnistra. Połącz karnister z butelką aby przelać benzynę. Do butelki wsadź flagę a całość podpal przy pomocy zacisków kabli akumulatora. Z otrzymanym w ten sposób koktajlem Mołotowa podejdź do bramy, nalej do beczki benzyny z karnistra i rzuć w nią koktajlem.

Koniec wspomnienia

Wyjdź z pokoju i udaj się do dyżurki porozmawiać z doktorem Youngiem. Po drodze otrzymasz wiadomość od Morettiego, który chce się z Tobą spotkać. Po rozmowie z doktorem otrzymasz telefon od detektywa, wyjdź na zewnątrz za bramę i porozmawiaj z nim.

Wieczór

Po powrocie do szpitala zobaczysz jakiegoś tajemniczego mężczyznę. Zmieszany Young twierdzi, że to przedstawiciel firmy farmaceutycznej. Hmmm... Idź do świetlicy i porozmawiaj z Tamarą. Z blatu zabierz latarkę i udaj się do pokoju numer trzy. Świecenie latarką nie przynosi jednak efektów bo jest za jasno. Wróć zatem do świetlicy i wyłącz światło używając bezpieczników na lewo od drzwi. Wróć do pacjenta, użyj latarki i puść mu nagranie pokój nr 5 - 10.11.2007 - noc - część 1.

Wspomnienie 10.11.2007 - Popołudnie

Jesteś w swoim pokoju. Wchodzi dziewczyna, która daje Ci pamiętnik. Przeczytaj go a następnie idź do pokoju Jonathana. Po krótkim starciu wyjdź na korytarz - zobaczysz Cliffa, idź do jego pokoju. Po chwili mężczyzna Cię wyrzuci. Stań na korytarzu pod jego drzwiami i zacznij podsłuchiwać - kiedy stwierdzisz, że oddalił się od drzwi, wejdź do pokoju i zabierz kartkę wiszącą po lewej stronie drzwi. To kartka z szyfrem...

Koniec wspomnienia

Idź do świetlicy włączyć światło z powrotem. Idź do pacjenta numer jeden, Jonathana i puść mu nagranie pokój nr 3 - 10.11.2007 - popołudnie - część 1 i obserwuj jego wspomnienie.

Idź teraz do pokoju numer dwa i puść pacjentce nagranie pokój nr 1 - 10.11.2007 - popołudnie - część 1.

Wspomnienie 10.11.2007 - Noc

Wejdź do nadbudówki i otwórz szafkę za pomocą noża. Znajdziesz w niej skrzynkę z łodzią ratunkową - wypchnij ją na zewnątrz. Przywiąż linę do poręczy, wypchnij łódź na wodę i skocz...

Koniec wspomnienia

Jako David idź do pacjenta numer pięć, Cliffa i puść mu nagranie pokój nr 3 - 10.11.1007 - popołudnie - część 2. Po zakończeniu wspomnienia udaj się do Raya (pokój nr 3) i puść mu nagranie pokój nr 5 - 10.11.2007 - popołudnie - cześć 1.

Wspomnienie 9.11.2007 - Noc

Jesteś w kuchni. Przy stole siedzi Cliff i pije alkohol. Na zewnątrz słyszysz krzyki, zapytaj o nie Cliffa. Wyjdź na główny plac i udaj się do więzienia, drzwi są zamknięte ale uda Ci się porozmawiać z zamkniętymi w środku kobietami przez zakratowane okno. Wróć do budynku i wejdź do pokoju Cliffa, zabierz ze stolika przy łóżku pustą butelkę po winie. Idź do kuchni i podmień butelki. Biegnij teraz z powrotem do pokoju i schowaj się za drzwiami...

Koniec wspomnienia

Idź do Cliffa i puść mu nagranie pokój nr 3 - 09.11.2007 - noc - część 1.

Wspomnienie 09.11.2007 - Noc

Budzisz się w celi, kopnij krzesło i zabierz jego nogę. Podejdź do kratki wentylacyjnej i przyciągnij za pomocą nogi nóż leżący za kratką. Użyj noża na kratce tak, aby w każdym z rogów pojawiła się śruba, którą następnie wykręcisz. Przeczołgaj się przez szyb wentylacyjny i idź przed siebie...

Koniec wspomnienia

Idź do pacjentki numer dwa i puść jej nagranie pokój nr 3 - 09.11.2007 - noc- część 1 i obserwuj jej wspomnienie. Idź do pacjentki numer cztery i puść jej wspomnienie pokój nr 2 - 09. 11. 2007 - noc - część 1.

Wspomnienie 09.11.2007 - Noc

Zostałyście wepchnięte do celi, kłócicie się ale Ty masz nóż... Użyj go na kratce wentylacyjnej - niestety, nóż wypadnie Ci z ręki i wyląduje za kratką...

Koniec wspomnienia

Jako David dostaniesz wiadomość od Morettiego, wyjdź na zewnątrz i zadzwoń do niego. Dowiesz się, że w kieszeni ubrania pacjentki numer dwa znaleziono brutalny rysunek. Wróć do niej i powiedz jej o tym.

Wspomnienie 09.11.2007 - Wieczór

Znowu jesteś na wieży, drabina się urwała więc nie masz drogi wyjścia. Wejdź do nadbudówki i użyj zielonego przycisku na panelu aby uruchomić reflektor. Spróbuj go przesunąć. Niestety, ani drgnie. Wróć do nadbudówki i spróbuj użyć czerwonego przycisku. Okaże się, że nie działa. Odkręć śruby i wyjmij panel. Następnie połącz czerwony kabel z pierwszym zaciskiem aby wyłączyć reflektor. Podejdź do niego i zawieś panel. Wróć do pulpitu i połącz kabel najpierw z drugim zaciskiem a następnie z pierwszym. Idź po panel i przymocuj go z powrotem. Wciśnij zielony a potem czerwony przycisk. Niestety, ktoś pokrzyżuje Twoje plany...

Koniec wspomnienia

Wyjdź ze szpitala i porozmawiaj z doktorem Youngiem. Otrzymasz wiadomość od Kim. Wróć do hotelu i odbierz list od recepcjonisty. Przeczytaj list od żony i zadzwoń do niej. Nie odbierze więc, wściekły, nagrasz się na jej sekretarce. Zadzwoń do Terry'ego a następnie idź do baru. Twoją rozmowę z barmanem przerywa cały czas znany Ci już typek - Ryker. W końcu puszczają Ci nerwy... Po awanturze wróć do hotelu i udaj się do łóżka...

ROZDZIAŁ III - PRZECIWNIK

Wtorek 13.11.2007

Rano

Po męczącej nocy wyjdź z pokoju. W holu zaczepi Cię recepcjonista i poprosi o uregulowanie rachunku. Chcesz zapłacić kartą ale okazuje się że jest zablokowana. Wróć do pokoju i zadzwoń do banku (numer widoczny jest na karcie). Niestety, niewiele udaje Ci się osiągnąć, zdenerwowany zadzwoń do Kim. Udaj się na prom - niestety, spóźniłeś się... jak pech to pech. Porozmawiaj zatem z mężczyzną na przystani promowej a wkrótce nadpłynie kolejny prom.

Popołudnie

Przed bramą spotkasz detektywa. Po rozmowie udaj się do dyżurki, po dyskusji z doktorem idź do pokoju numer cztery. Puść pacjentce nagranie pokój nr 2 - 09. 11. 2007 - noc - część 1.

Wspomnienie 09.11.2007 - Wieczór

Stoisz na korytarzu, na ziemi widzisz kałużę krwi. Idź do kuchni, pod ścianą znajdziesz wiadro i mopa. Podejdź do zlewu i nalej wody do wiadra. Wróć na korytarz i umyj podłogę. Idź na plac główny i wylej zawartość wiadra do studni. Wróć do budynku i wejdź do pokoju Laury, na stole znajdziesz krwawe rysunki i nóż - zabierz go. Wychodzisz na plac i słyszysz wołanie dziewczyny, idź w stronę wieży strażniczej...

Koniec wspomnienia

Idź do pokoju Cliffa i puść mu nagranie pacjent nr 4 - 09.11.2007 - wieczór - część 4 i obserwuj jego wspomnienie. Udaj się następnie do Jonathana i odtwórz mu nagranie z pokoju nr 5 - 09.11.2007 - wieczór - część 1.

Wspomnienie 09.11.2007 - Wieczór

Jesteś w lesie, w krzakach po lewej znajdujesz rękawice. Idź do rozdroża i następnie w prawą stronę a znajdziesz zwój drutu kolczastego. Załóż rękawice i wyjmij z niego pręt. Wróć do rozdroża i skieruj się w lewo aż dojdziesz do kamiennego bunkra. Podważ prętem płytę zagradzającą wejście. Usłyszysz jakieś odgłosy, wróć do zwoju, okaże się że w drucie zaplątał się jeleń. Niestety, nie da się uratować zwierzęcia - musisz je zastrzelić. Wróć do bunkra...

Koniec wspomnienia

Idź do pokoju Cliffa i puść mu nagranie pokój nr 1 - 09.11.2007 - wieczór - część 4.

Wspomnienie 09.11.2007 - Wieczór

Włącz światło włącznikiem po prawej stronie drzwi. Spróbuj przekręcić koło na drzwiach - niestety, ani drgnie. Obejrzyj zamek cyfrowy obok drzwi, niektóre z przycisków są wytarte. Zgaś teraz światło i wprowadź szyfr 1, 5, 3, 7. Zdejmij ze ściany gaśnicę i poluzuj nią koło na drzwiach. Wejdź do kolejnego pomieszczenia - to pokój łącznościowców...

Koniec wspomnienia

Wyjdź przed szpital i zadzwoń do Morettiego z prośbą o sprawdzenie połączeń radiowych. Wróć do środka - otrzymasz nagranie, które znajdziesz na palmtopie w folderze policja. Odtwórz nagranie Rayowi.

Wspomnienie 09.11.2007 - Wieczór

Na stole po prawej znajdziesz radiostację - spróbuj ją włączyć. Na stole leży wtyczka, którą podłącz do kontaktu. Niestety, z urządzenia wydobywa się tylko dym. Zerknij na tył radiostacji, jest za ciemno żeby coś zobaczyć, weź zatem leżącą z tyłu szmatkę, podejdź do drzwi i wyłącz światło przyciskiem po prawej. Przy pomocy szmatki wykręć żarówkę z lampy po lewej i wkręć do lampy nad radiostacją. Włącz ponownie światło a z tyłu za radiostacją zobaczysz kable. Zerknij na ścianę - zobaczysz na niej kartkę z alfabetem Morse'a oraz odręczne notatki. Podłącz kable zgodnie z tymi zapiskami - czerwony kabel do pierwszego gniazdka, do drugiego żółty, do trzeciego zielony i niebieski do czwartego a następnie uruchom stację. Nagle słyszysz strzały.

Koniec wspomnienia

Idź do pokoju Jonathana, porozmawiaj z nim i wysłuchaj kolejnego wspomnienia.

Wieczór

Idź do dyżurki porozmawiać z doktorem a następnie wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze stróżem. Idź do baru i porozmawiaj z barmanem. Wróć do hotelu i porozmawiaj z recepcjonistą, udaj się do swojego pokoju i zadzwoń do Terry'ego. Twoją uwagę przykują stojące przy szafie walizki, na jednej z nich znajdziesz notatkę od Kim, zadzwoń do niej a następnie udaj się do łóżka.

ROZDZIAŁ IV - POGRĄŻONY

Środa 14.11.2007

Rano

Zadzwoń do Terry'ego. Rozmowa nie toczy się po Twojej myśli. Po wyjściu z hotelu skieruj się na molo a spotkasz tam znajomego mężczyznę i doktora Younga, który zachowuje się podejrzanie. Po dotarciu do szpitala porozmawiaj ze stróżem a potem idź do pokoju Laury - zszokowany odkryjesz tam zwłoki pacjentki. Użyj pagera aby przywołać doktora. Sytuacja robi się dla Ciebie nieprzyjemna...

Popołudnie

Po wyjściu z pokoju otrzymasz wiadomość od Kim, która informuje Cię o swoim przyjeździe. Wyjdź na zewnątrz i zadzwoń do detektywa. Po rozmowie idź do Jonathana i porozmawiaj z nim - jest przerażony... Po wysłuchaniu kolejnych wspomnień idź porozmawiać z Rayem a potem wróć do pokoju Jonathana i puść mu nagranie pokój nr 3 - 08.11.2007 - popołudnie - część 1.

Wspomnienie 08.11.2007 - Popołudnie

Jesteś w studni, sięgnij po klucz a zostaniesz wciągnięty na górę.

Koniec wspomnienia

Udaj się teraz do Raya i puść mu nagranie pokój nr 1 - 08.11.2007 - popołudnie - część 2.

Wspomnienie 08.11.2007 - Popołudnie

Stoisz przed magazynem broni, użyj klucza aby go otworzyć. Skręć w lewo do pomieszczenia w głębi. Po lewej stronie znajdziesz łom, zabierz go i użyj na skrzynce z amunicją po prawej stronie pomieszczenia. Zabierz amunicję, idź otwórz kluczem szafkę i zabierz broń.

Koniec wspomnienia

Wyjdź z pokoju nr 5 i idź do Jonathana. Puść mu nagranie pokój nr 5 - 08.11.2007 - popołudnie - część 4 a zobaczysz kolejne wspomnienia... Wyjdź na korytarza a natkniesz się na doktora Younga.. Wyjdź ze szpitala i udaj się na spotkanie z detektywem.

Wieczór

Zostaniesz zaatakowany.Kiedy już uda Ci się uwolnić idź do baru i porozmawiaj z detektywem. Po jego wyjściu podejdź do Rykera i kup od niego broń. Wróć do hotelu i porozmawiaj z recepcjonistą. Spróbuj zapłacić mu obrączką a następnie udaj się spać.

ROZDZIAŁ V - ZAGUBIONY

Czwartek 15.11.2007

Rano

Zadzwoń do Terry'ego a po rozmowie udaj się na przystań promową - spotkasz tam detektywa. Po skończonej rozmowie dostrzeżesz ponton na wodzie. Z balustrady zabierz koło ratunkowe i linę - połącz te przedmioty i przyciągnij za ich pomocą ponton - na jego dnie znajdziesz broń. Udaj się do szpitala, tam otrzymasz informację, że zostałeś zwolniony. Niezrażony tym udaj się do pacjentów. Idź do Jonathana - okazuje się że jest on nieprzytomny a koło łóżka leży butelka ze środkiem uspokajającym - zabierz ją. Idź do dyżurki i na szafce z lekami użyj butelki a dzięki temu otrzymasz antidotum. Idź teraz do pacjentów i wstrzyknij im antidotum.

Popołudnie

Wróć do pokoju Jonathana i wysłuchaj jego wspomnienia. Po rozmowie otrzymasz wiadomość od Kim, która czeka w parku. Udaj się tam.

Wieczór

Po spotkaniu wróć do hotelu - czeka Cię tam niemiła niespodzianka w postaci walizek wystawionych za drzwi. Idź do baru i poproś barmana o przechowanie bagaży. Idź na spotkanie z Morettim, niestety, detektywa nie ma na miejscu. Zadzwoń do niego a usłyszysz dzwonek telefonu dochodzący z pobliskiego kontenera. Otwórz go a znajdziesz zwłoki Morettiego. Wróć do szpitala. Zastaniesz tam doktora z pielęgniarką, którzy powiedzą Ci, że pacjenci zostaną przewiezieni. Po wyjściu na zewnątrz wyciągnij broń i wróć do środka. Obezwładnij doktora i pielęgniarkę a następnie wstrzyknij im środek uspokajający. Idź do Jonathana i porozmawiaj z nim, to wywoła kolejne wspomnienie...

Po uwolnieniu pacjentów znajdziesz się koło przystani promowej, zejdź do pontonu i odpłyń...

Piątek 16.11.2007

Wczesny ranek

Podnieś kamień leżący obok pontonu i uderz nim o drugi kamień. Zaostrzonym w ten sposób kamieniem przetnij ponton. Zarzuć gumową płachtę na ogrodzenie i przedostań się po niej.

Po wejściu do podziemi zabierz łom i idź przed siebie. Użyj łomu na wentylatorze i zabierz pistolet. Na rozwidleniu dróg idź w dół aż dojdziesz do zakratowanych drzwi a znajdziesz się w wieży, z której udaj się do składu amunicji. Naładuj broń i idź do wieży strażniczej, wejdź po linie i zabierz nóż z podłogi. Wróć do bunkra i znajdź metalowe drzwi, hasło do nich brzmi Goliath - wpisz je klikając na klawiaturę podobnie jak w telefonie komórkowym - wciśnij 1x GHI, 3x MNO, 3x JKL, 3x GHI, 1x ABC, 1x TUV, 2x GHI. Wejdź do pomieszczenia i z półki zabierz kasetę: sala komputerowa - dzień 2 - godziny 18-24 oraz kasetę: korytarz - dzień 4 - godziny 0-06. Po obejrzeniu kaset, podejdź do kratki wentylacyjnej i otwórz ją za pomocą noża. Znajdziesz się w sali komputerowej. Zabierz dysk twardy z jednego z komputerów a z pudełka po lewej stronie sali weź taśmę izolacyjną. Wróć do pokoju kontrolnego i użyj taśmy na serwerze.

W końcu otrzymasz odpowiedź na wszystkie Twoje pytania...

Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.