Encyklopedia - Sam & Max: Plunge Through Space
Strona główna

Encyklopedia
Zapowiedzi
Recenzje
Solucje
Ciekawostki
Screeny
Grafiki
Zdjęcia
Filmy
Dema

FORUM

Kącik amatora
Kulisy produkcji
Plan wydawniczy
Rzut okiem
Czytelnia
Redakcja

Ścinki
The Inventory Polska
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Sam & Max: Plunge Through Space


Producent: Infinite Machine
Data anulowania: 2002

Gry powiązane: Sam & Max: Hit the Road, Sam & Max: Freelance Police, Sam & Max: Sezon 1, Sam & Max: Sezon 2, Sam & Max: Sezon 3

Sam & Max: Plunge Through Space to nieukończony projekt mało znanego studia Infinite Machine, rekrutującego się po części z byłych pracowników LucasArts. Pieczę nad projektem sprawowali Steve Purcell (autor pary bohaterów), Chuck Jordan (pracował m.in. przy The Curse of Monkey Island) i Justin Chin. Miała to być trójwymiarowa gra action-adventure (z naciskiem na przygodówkowy aspekt) przeznaczona na konsolę Xbox. Głównym motywem fabularnym miała być kradzież Statui Wolności przez tajemniczych rabusiów z odległych zakątków kosmosu. Oczywiście to Sam i Max mieli odnaleźć winowajców i odzyskać bezcenny monument. Przy okazji śledztwa nasi detektywi mieli też m.in. odwiedzić kosmiczne kasyno, podziemny plac zabaw rządzony przez dziecięcego tyrana Span'qee oraz uczestniczyć w turnieju siłowania się na kciuki.

Aegnor
Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.