|
Nancy Drew 12: Secret of the Old Clock
Przygodoskop, sierpień 2007
|

|
Producent:
Her Interactive
Wydawca:
Her Interactive
Wydawca PL:
brak
Premiera:
lipiec 2005
Premiera PL:
brak
Wersja PL:
brak
Nośnik:
1 CD, później również dystrybucja internetowa
Wymagania:
procesor 400MHz, 64MB RAM
Inne strony:
strona w Wikipedii
Gry powiązane:
Nancy Drew,
Nancy Drew 2,
Nancy Drew 3,
Nancy Drew 4,
Nancy Drew 5,
Nancy Drew 6,
Nancy Drew 7,
Nancy Drew 8,
Nancy Drew 9,
Nancy Drew 10,
Nancy Drew 11,
Nancy Drew 13,
Nancy Drew 14,
Nancy Drew 15,
Nancy Drew 16,
Nancy Drew 17,
Nancy Drew 18,
Nancy Drew 19,
Nancy Drew 20,
Nancy Drew 21,
Nancy Drew 22,
Nancy Drew 23,
Nancy Drew 24,
Nancy Drew 25,
Nancy Drew 26,
Nancy Drew 27,
Nancy Drew 28,
Nancy Drew 29,
Nancy Drew 30,
Nancy Drew 31,
Nancy Drew 32,
Nancy Drew 33,
Nancy Drew 34
|
"Sekret Starego Zegara" zamyka okrągły tuzin odsłon niezwykle popularnego za oceanem cyklu komputerowych przygód młodej poszukiwaczki tajemnic, Nancy Drew. Tym razem bohaterka ląduje w Titusville we wczesnych latach 30-tych ubiegłego wieku, czyli czasach Wielkiego Kryzysu. Młodziutka Emily Crandall odziedziczyła niedawno śliczny lokal "Lilac Inn", a zaprzyjaźniony sąsiad, Josiah Crowley, dodatkowo obiecał zapisać jej w testamencie swoją nieruchomość do zaadaptowania na potrzeby zajazdu. Po jego pogrzebie okazuje się jednak, że tuż przed śmiercią zmienił swoją ostatnią wolę i całość majątku zapisał niejakiemu Richardowi Tophamowi. Sytuację pogarsza fakt, że "Lilac Inn" staje się obiektem zagadkowego sabotażu, a Emily zdaje się tracić zmysły - słyszy widmowe głosy dochodzące ze ścian i nie może oprzeć się wrażeniu, że przedmioty przemieszczają się pod jej nieobecność. Nancy postanawia odkryć co lub kto za tym wszystkim stoi.
Gra w stosunku do poprzedniczek przeszła pewne zmiany w interfejsie, niemniej ogólna koncepcja gry pozostaje ta sama - akcję śledzimy oczami bohaterki, poruszamy się skokowo pomiędzy wygenerowanymi komputerowo lokacjami, napotykając na swej drodze trójwymiarowe postacie. Nadal będziemy się skupiać na wypytywaniu potencjalnych świadków i podejrzanych oraz poszukiwaniu przeróżnych śladów, z tą różnicą, że język rozmówców i dostępne nam techniczne udogodnienia odpowiadają tym z czasu Wielkiego Kryzysu.
Aegnor |
|
|