Encyklopedia - Nancy Drew 13: Last Train to Blue Moon Canyon
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Nancy Drew 13: Last Train to Blue Moon Canyon


Producent: Her Interactive
Wydawca: Her Interactive
Wydawca PL: brak
Premiera: wrzesień 2005
Premiera PL: brak
Wersja PL: brak
Nośnik: 2 CD, później również dystrybucja internetowa
Wymagania: procesor 400MHz, 64MB RAM

Gry powiązane: Nancy Drew, Nancy Drew 2, Nancy Drew 3, Nancy Drew 4, Nancy Drew 5, Nancy Drew 6, Nancy Drew 7, Nancy Drew 8, Nancy Drew 9, Nancy Drew 10, Nancy Drew 11, Nancy Drew 12, Nancy Drew 14, Nancy Drew 15, Nancy Drew 16, Nancy Drew 17, Nancy Drew 18, Nancy Drew 19, Nancy Drew 20, Nancy Drew 21, Nancy Drew 22, Nancy Drew 23, Nancy Drew 24, Nancy Drew 25, Nancy Drew 26, Nancy Drew 27, Nancy Drew 28, Nancy Drew 29, Nancy Drew 30, Nancy Drew 31, Nancy Drew 32, Nancy Drew 33

Trzynasta odsłona przygód nastoletniej detektyw nie okazała się dla niech pechowa i gra zebrała bardzo ciepłe recenzje. Nancy stawia się na specjalne zaproszenie Hardy Boys (bohaterów równoległej serii opowiadań detektywistycznych dla młodych czytelników) i Lori Girard, ekscentrycznej właścicielki luksusowego pociągu. Poprzednimi właścicielami tego wiekowego składu byli Jake i Camille Hurley, małżeństwo poszukiwaczy złota i podróżników. Niedługo po odkryciu przez nich bogatych złóż cennego kruszcu pociąg został odnaleziony w Blue Moon Canyon, a wraz z nim zwłoki maszynisty i Camille. Los Jake'a nigdy nie został wyjaśniony, legenda głosi jednak, że przed tajemniczym zniknięciem zostawił wskazówki na temat lokalizacji złotonośnych gruntów. Lori Girard uznała, że ta historia to świetna atrakcja i dla dodania podróży smaczku, zaprosiła na nią uznanych detektywów, parapsychologów i łowców tajemnic. W pewnym momencie gospodyni znika i wszyscy rzucają się na jej poszukiwanie. Jak łatwo się domyślić, zadaniem gracza jest sprawić, by to właśnie Nancy rozwikłała tę zagadkę.

Oprawa graficzna uległa pewnej poprawie w stosunku do poprzedniej części, ale zasadniczo mamy tu wszystko po staremu - pierwszoosobowa perspektywa, pre-renderowane tła i trójwymiarowe postacie, interfejs point & click. Charakter zadań też nie przeszedł zasadniczych przemian i nadal polega głównie na przesłuchiwaniu świadków, poszukiwaniu dowodów i rekonstruowaniu zdarzeń.

Aegnor
Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.