Encyklopedia - Inherent Evil: The Haunted Hotel
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Inherent Evil: The Haunted Hotel


Producent: Eclipse Software
Wydawca: Head Games Publishing
Wydawca PL: brak
Premiera: październik 1999
Premiera PL: brak
Wersja PL: brak
Nośnik: 1 CD
Wymagania: procesor 100MHz, 16MB RAM


Dwadzieścia lat temu rodzice Kyle'a Reeda otworzyli rodzinny hotel w starym zamku. Niedługo później umierają w tajemniczych okolicznościach, a z życiem udaje się ujść jedynie Kyle'owi i Frankowi - jego bratu bliźniakowi. Teraz Frank, pomimo sprzeciwu brata, postanawia ponownie otworzyć hotel. Niedługo później słuch po nim ginie. Wbrew sobie Kyle wyrusza do hotelu Reed, by odnaleźć swego brata i poznać prawdę o wydarzeniach, które odebrały mu rodziców.

Świat gry obserwujemy z perspektywy Kyle'a Reeda. Zwiedzamy hotel, poruszając się pomiędzy wyznaczonymi przez twórców punktami węzłowymi. W początkowej fazie gry głównym zadaniem gracza jest zbieranie brakujących fragmentów pamiętnika matki, a po ich skompletowaniu - pozbycie się zła, które uwolniło się po setkach lat uwięzienia. Inherent Evil była jedną z pierwszych gier, w których nie można było podnieść przedmiotu, zanim nie poznało się sposobu jego zastosowania. I chyba ostatnią, w której gracz co jakiś czas był proszony o podanie odpowiedniego kodu z instrukcji celem weryfikacji legalności gry. Gra nie oferuje także możliwości dokonywania zmiany w opcjach czy zapisu/odczytu stanu gry. Ten odbywa się automatycznie w momencie ukończenia jednego z rozdziałów (w sumie jest ich osiem).

Virgo
Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.