[30.06.15] Thimbleweed Park pięknieje dzięki Ferrari
: wt 30 cze 2015, 19:02
W pierwszych dniach czerwca do zespołu pracującego intensywnie nad Thimbleweed Park (premiera nadal planowana jest na czerwiec przyszłego roku) oficjalnie dołączył Mark Ferrari. Oznacza to, że nowa przygodówka Rona Gilberta i Gary'ego Winnicka (i Davida Foxa!) przypominać będzie nie tylko Maniac Mansion czy Zaka McKrackena, ale może też trochę Loom...
Mark Ferrari, podobnie jak Ron Gilbert i pozostali, swoją przygodę z grami zaczynał w LucasFilm Games. Jednak w odróżnieniu od kolegów z pracy nie zajmował się projektowaniem i programowaniem kolejnych przygodówek, lecz ich wyglądem zewnętrznym. Jego styl najbardziej zauważalny jest w The Secret of Monkey Island i Loom - w obu grach wystąpiły narysowane przez niego lokacje. W międzyczasie pomagał przy Zaku McKrackenie (późniejsze, podrasowane wersje) oraz Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Ostatnią klasyczną przygodówką przy której pracował była nie mniej urodziwa The Riddle of Master Lu od Sanctuary Woods.
Nowinkował Elum
Mark Ferrari, podobnie jak Ron Gilbert i pozostali, swoją przygodę z grami zaczynał w LucasFilm Games. Jednak w odróżnieniu od kolegów z pracy nie zajmował się projektowaniem i programowaniem kolejnych przygodówek, lecz ich wyglądem zewnętrznym. Jego styl najbardziej zauważalny jest w The Secret of Monkey Island i Loom - w obu grach wystąpiły narysowane przez niego lokacje. W międzyczasie pomagał przy Zaku McKrackenie (późniejsze, podrasowane wersje) oraz Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Ostatnią klasyczną przygodówką przy której pracował była nie mniej urodziwa The Riddle of Master Lu od Sanctuary Woods.
Nowinkował Elum