[17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach
: czw 17 gru 2015, 20:09
Dokładnie rok temu na dobre ruszyła produkcja Thimbleweed Park. To dobry moment na przypomnienie, jak gra wyewoluowała od czasu, gdy podpisywali się pod nią jedynie Ron Gilbert, Gary Winnick i David Fox. Przez ostatnie pół roku, od kiedy do zespołu projektującego dołączyli m.in. Mark Ferrari i Octavi Navarro, sporo się przecież zmieniło. Poniżej - świeże i pachnące materiały z oficjalnego bloga.
Przytulna, przydrożna toaleta:
Staranne animacje Muldera i Scully (oczywiście osoby, którym zbiera się na wymioty na samą tylko myśl o przygodówkach w niskiej rozdzielczości, pewnie jak zwykle uważają, że piksele tej wielkości są obrzydliwe):
W rolach drugoplanowych wystąpią m.in. dobroduszni, budzący zaufanie klauni (biedny Dropsy, taka konkurencja go przecież wykończy):
Nowinkował Elum
Przytulna, przydrożna toaleta:
Staranne animacje Muldera i Scully (oczywiście osoby, którym zbiera się na wymioty na samą tylko myśl o przygodówkach w niskiej rozdzielczości, pewnie jak zwykle uważają, że piksele tej wielkości są obrzydliwe):
W rolach drugoplanowych wystąpią m.in. dobroduszni, budzący zaufanie klauni (biedny Dropsy, taka konkurencja go przecież wykończy):
Nowinkował Elum