Strona 1 z 1

[17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach

: czw 17 gru 2015, 20:09
autor: Redakcja
Dokładnie rok temu na dobre ruszyła produkcja Thimbleweed Park. To dobry moment na przypomnienie, jak gra wyewoluowała od czasu, gdy podpisywali się pod nią jedynie Ron Gilbert, Gary Winnick i David Fox. Przez ostatnie pół roku, od kiedy do zespołu projektującego dołączyli m.in. Mark Ferrari i Octavi Navarro, sporo się przecież zmieniło. Poniżej - świeże i pachnące materiały z oficjalnego bloga.

Przytulna, przydrożna toaleta:

Obrazek

Staranne animacje Muldera i Scully (oczywiście osoby, którym zbiera się na wymioty na samą tylko myśl o przygodówkach w niskiej rozdzielczości, pewnie jak zwykle uważają, że piksele tej wielkości są obrzydliwe):

Obrazek Obrazek

W rolach drugoplanowych wystąpią m.in. dobroduszni, budzący zaufanie klauni (biedny Dropsy, taka konkurencja go przecież wykończy):

Obrazek

Nowinkował Elum

Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach

: pn 21 gru 2015, 21:45
autor: Kurasiu
Gra z każdym update'm wygląda coraz to bardziej ciekawie i ciekawie. A ta animacja, erm, "zwracania" jak najbardziej świetna. :D

Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach

: wt 28 lut 2017, 22:00
autor: Houdini
Chyba warto odnotować: oficjalna premiera, czwartek, 30.03.2017.

Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach

: wt 28 lut 2017, 22:55
autor: jarecki83
A w najnowszym Pixelu można przeczytać wywiad z jednym z twórców - Markiem Ferrari.

Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach

: sob 11 mar 2017, 03:29
autor: Houdini
A na YouTubie obejrzeć wywiad z Ronem: https://www.youtube.com/watch?v=KgzWorfLjeE