Strona 1 z 1

[15.09.17] Trüberbrook - miasteczko z umlautem

: pt 15 wrz 2017, 22:31
autor: Redakcja
Obrazek

Harold Halibut (powyżej) nie wygląda na szczęśliwego. Najwidoczniej tuż przed chwilą dotarło do niego, że po piętach depcze mu poważna konkurencja.

Trüberbrook to kolejna, po Haroldzie, niemiecka przygodówka tworzona w większości poza komputerem. Na wirtualny świat gry składają się wykonane ręcznie makiety, które po sfotografowaniu/zeskanowaniu poddawane są niewielkiej obróbce graficznej. Tytułowe Trüberbrook to fikcyjne miasteczko, położone u podnóża Alp, w którym nic nie jest takie, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. Dokładnie jak w Thimbleweed Park.

Trüberbrook powstaje pod szyldem Bildundtonfabrik - zespołu realizującego m.in. programy telewizyjne, filmy reklamowe i krótkometrażowe (np. wykorzystujący animację poklatkową Concerning Dinosaurs), a czasem również... przygodówki na motywach niemieckich programów rozrywkowych (Game Royale i Game Royale 2).

Produkcja Trüberbrook ruszyła w 2015 roku. Wersja z lutego 2016 prezentowała się mniej więcej tak:

Obrazek

Poniżej, dla porównania - parę screenów tegorocznych, pomiędzy zdjęcia zza kulis (kliknij, aby powiększyć):

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I coś do poczytania - najnowszy numer lokalnej gazety po niemiecku lub po angielsku, dla turystów zza granicy.

Elüm

Re: [15.09.17] Trüberbrook - miasteczko z umlautem

: ndz 10 gru 2017, 12:32
autor: Elum
Wygląda na to, że Ron Gilbert też zauważył, że Trüberbrook przypomina Thimbleweed Park, bo nawet wystąpił miesiąc temu w Trüberbrookowym Kickstarterze. Chyba pomogło, bo na 3 dni przed końcem odliczania udało się ufundować nie tylko samą grę, ale również nadprogramowy prolog. W planach wciąż są jeszcze m.in. opcjonalny rozdział, kulisy produkcji i komentarze twórców.