Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest pn 25 paź 2021, 10:24



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Distorted - nowa polska przygodówka offowa 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post Distorted - nowa polska przygodówka offowa
Kłaniam się nisko,

z przyjemnością anonsuję mój kolejny projekt - Distorted.

Podobnie jak w przypadku Magritte'a (http://drews.art.pl/cda.jpg), jest to projekt non profit. Jakie zmiany względem poprzedniego tytułu? Tym razem nie krępuje mnie naukowa konwencja, więc fabuła może mieć bardziej pikantny posmak. Poza tym postaram się ożywić lokacje drobnymi animacjami, wprowadzę filmowe cut-sceny, panoramki i postaram się wpleść nieco efektów cząsteczkowych.

Wkrótce więcej informacji na stronie http://distorted.latest-info.com/.

Jednocześnie zapraszam do współpracy osoby, które chciałyby zaistnieć w projekcie. Poszukuję znawcy języka visual basic, dobrego photoshopera (+HDR i, daj Boże, matt painting) i speca od efektów dźwiękowych. Mile widziany tłumacz angielskiego, który poprawi ewentualne błędy w treści gry.

Nie mogę nikomu zapłacić, bo sam do tego dokładam, ale oferuję Wam dobrą prasę (vide Magritte), frajdę z wykonanej pracy i wyjście na świat, bowiem gra docelowo ma zaistnieć w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.

Pozdrawiam,
Marcin M. Drews
http://www.drews.art.pl
http://www.mcike.dsw.edu.pl/index.php?id=2489

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


Ostatnio zmieniony czw 20 maja 2010, 17:50 przez Bzyk, łącznie zmieniany 2 razy



wt 18 maja 2010, 18:37
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn 02 lut 2009, 18:55
Posty: 277
Lokalizacja: Kraków
Post 
Przyznam się, że nigdy o Magritte nie słyszałem, więc przede wszystkim sprawdzę ten tytuł. Strasznie lubię surrealistów, a ożywionych postaci z obrazów Magritte'a łażących po Wrocławiu chyba jeszcze nie widziałem. :)


Ostatnio zmieniony śr 19 maja 2010, 10:06 przez Ascovel, łącznie zmieniany 1 raz



wt 18 maja 2010, 22:39
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
A propos wspomnianej prasy w temacie Magritte'a:

http://project2.3it.pl/magritte/prasa.html

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


śr 19 maja 2010, 08:40
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt 18 lut 2005, 19:52
Posty: 2410
Lokalizacja: Schwientochlowitz
Post 
Cieszę się, że nowy projekt nabiera powoli konkretnego kształtu. W produkcji niestety nie pomogę, ale chętnie pobawię się w testera, tak jak ostatnio. O ile będzie taka możliwość. :)

Ascovel pisze:
Przyznam się, że nigdy o Magritte nie słyszałem, więc przede wszystkim sprawdzę ten tytuł.

Nie słyszałeś o Magritte, Ascovel? Nawet tak nie żartuj. Z drugiej strony, ja też mam pewne zaległości. Mój wpis w Kąciku Amatora miał sie pojawić... w listopadzie 2007. :P


Ostatnio zmieniony śr 19 maja 2010, 08:55 przez Elum, łącznie zmieniany 1 raz



śr 19 maja 2010, 08:52
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Elum pisze:
O ile będzie taka możliwość. :)


Nie wyobrażam sobie nowej gry bez testingu Redakcji Przygodoskopu! :)

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


śr 19 maja 2010, 08:55
Wyświetl profil WWW

Rejestracja: pn 01 paź 2007, 21:42
Posty: 23
Post 
A może uchylisz rąbka tajemnicy i powiesz coś więcej o fabule? :)
Jaki planujesz styl graficzny? Coś w stylu Magritte'a, czy może wszystko ręcznie rysowane od podstaw?

Pozdrawiam.


śr 19 maja 2010, 12:08
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
OK, specjalnie dla Was...

Kilka miesięcy temu w jednej z kopalni miedzi zdarzył się dziwny wypadek. Nie będę wchodził w szczegóły. W każdym razie podsunęło mi to pomysł, by zrobić w prawdziwych górniczych realiach przygodówkę, która łączyłaby w sobie takie klimaty, jak w filmie "Warning sign" (konia z rzędem temu, kto ten film pamięta - ja byłem w kinie!) i grach "Silent Hill" czy "Half Life 2". To tyle, jeśli chodzi o inspiracje.

Co do fabuły. Tak pokrótce o samym tle. W jednej z kopalni dochodzi do enigmatycznego wypadku. Potężne tąpnięcie wstrząsa całym miastem. Godzinę później teren zakładów górniczych zostaje zamknięty. Nikt nie może tam wejść i nikt nie może stamtąd wyjść. Niezwłocznie pojawia się wojsko, które obstawia tereny górnicze i... blokuje wyjazd z miasta. Zostaje ogłoszona godzina policyjna, odcięciu ulegają Internet i telefony. Jednocześnie nad głównym szybem pojawiają się potężne anomalia pogodowe, a w mieście dochodzi do serii dziwnych wypadków - nikt nie wie, czy są to zbiorowe halucynacje, czy też... rzeczywistość uległa załamaniu...

Na tym tle rozgrywa się nasza przygoda. Ale o tym już innym razem... :)

Styl graficzny... Na renderki mnie nie stać. Ani się na tym nie znam, ani nie mam od tego ludzi. Za to od czasów Magritte'a mam już o wiele lepszy aparat fotograficzny (wtedy była to małpka 2Mpix), więc będą to zdjęcia najczęściej poddane lekkiej obróbce HDR dla uwypuklenia klimatu. Fotki pokażą okolice kopalni górniczych Lubin Wschodni i Lubin Główny, stare, opuszczone fabryki i magazyny oraz trochę zdjęć z dołu. I tu ciekawostka - biuro prasowe KGHM odmówiło współpracy, gdy jako dziennikarz poprosiłem o możliwość wykorzystania fotografii, które udostępnione są za darmo mediom. W odpowiedzi napisano, iż "gra to nie media".

Tłumaczenie, że

a) jestem zawodowym dziennikarzem i obecnie redaktorem naczelnym kilku ogólnopolskich tytułów rozrywkowych,
b) mam dwa dziennikarskie dyplomy prestiżowej uczelni wyższej,
c) zaczynam doktorat z nauk o komunikacji i poznaniu,
d) gra komputerowa stanowi część tzw. nowych mediów,
e) jestem wykładowcą w dwóch szkołach wyższych, na kierunku dziennikarskim

nie przyniosło rezultatu. Wytłumaczyłem przy tym, że chodzi o przygodówkę, a w odpowiedzi powiedziano mi, że KGHM nie będzie udostępniać nic do strzelanek. Komentarz chyba nie jest potrzebny...

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


śr 19 maja 2010, 12:27
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn 02 lut 2009, 18:55
Posty: 277
Lokalizacja: Kraków
Post 
Bzyk pisze:
Fotki pokażą okolice kopalni górniczych Lubin Wschodni i Lubin Główny, stare, opuszczone fabryki i magazyny oraz trochę zdjęć z dołu.


Sądząc po takim wyborze, lokacje będą bardzo klimatyczne.

Elum pisze:
Nie słyszałeś o Magritte, Ascovel? Nawet tak nie żartuj. Z drugiej strony, ja też mam pewne zaległości. Mój wpis w Kąciku Amatora miał sie pojawić... w listopadzie 2007. :P


W latach 2004 - 2008 kompletnie przestałem interesować się śledzeniem jakichkolwiek mediów o nowych grach, więc nie miałem szans na Magritte trafić.

Był już gdzieś w ogóle jakiś wątek o Magritte? Zacząłem grać i, jak skończę, chętnie opiszę swoje wrażenia.


śr 19 maja 2010, 15:47
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Coś tam kiedyś było... :P

http://www.przygodoskop.pl/forum/viewtopic.php?t=672&highlight=magritte

http://www.przygodoskop.pl/forum/viewtopic.php?t=792&highlight=magritte

http://www.przygodoskop.pl/forum/viewtopic.php?t=796&highlight=magritte

http://www.przygodoskop.pl/forum/viewtopic.php?t=793&highlight=magritte

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


śr 19 maja 2010, 16:23
Wyświetl profil WWW

Rejestracja: pn 01 paź 2007, 21:42
Posty: 23
Post 
Cytuj:
Kilka miesięcy temu w jednej z kopalni miedzi zdarzył się dziwny wypadek. Nie będę wchodził w szczegóły. W każdym razie podsunęło mi to pomysł, by zrobić w prawdziwych górniczych realiach przygodówkę, która łączyłaby w sobie takie klimaty, jak w filmie "Warning sign" (konia z rzędem temu, kto ten film pamięta - ja byłem w kinie!) i grach "Silent Hill" czy "Half Life 2". To tyle, jeśli chodzi o inspiracje.


Ekstra :) Jako fan Half-Life 2, zapytam jeszcze: jakie elementy gry są/będą zainspirowane tym FPSem?

Pozdrawiam.


śr 19 maja 2010, 16:26
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Cóż, tu chodzi raczej o delikatne zaczerpnięcie z klimatu (industrial, kopalnia, dziwne wiry na niebie, wrogo nastawieni żołnierze) niż jakiś szczególny wzorzec. Pamiętajmy, że ja robię old schoolową przygodówkę point&click 2D, a nie FPS. :)

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


śr 19 maja 2010, 17:00
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw 10 mar 2005, 13:35
Posty: 1023
Lokalizacja: Adrianopolis
Post 
Bzyk pisze:
Coś tam kiedyś było... :P


Dosłownie parę dni temu bezskutecznie szukałam w sieci śladów projektu, o którym Bzyk mi tu kiedyś opowiadał. No i proszę, telepatia działa.

Kod:
Drugi projekt będzie zupełnie inny, choć nie zabraknie psychozy, schizofrenii i klimatów z pogranicza realizmu fantastycznego, a może nawet szczypty gore...  (...) Roboczy tytuł natomiast już jest.  "Widziadło".


Czy zatem Widziadło zeszło na plan dalszy, czy też przekształciło się w Distorted?

_________________
Obrazek


śr 19 maja 2010, 19:59
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw 05 maja 2005, 21:52
Posty: 1114
Lokalizacja: Tychy
Post 
O kurczę, ale się tu z dawna niewidziane avatary zeszły - Bzyk, tetelo, dobrze Was znów widzieć. :)

Ja w projekcie - z racji braku jakikolwiek użytecznych we współczesnym świecie biegłości - nie pomogę, ale trzymam kciuki.

_________________
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.


czw 20 maja 2010, 00:54
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
tetelo pisze:
Czy zatem Widziadło zeszło na plan dalszy, czy też przekształciło się w Distorted?


Widziadło póki co przekształciło się w scenariusz filmu offowego, który chcę nakręcić na wrocławski KAN, a potem faktycznie na jego podstawie zrobić przygodówkę. Jednakże ograniczony jestem czasowo (praca, prowadzenie zajęć na dwóch uczelniach, doktorat, reżyseria cyklicznego programu dla telewizji kablowych), więc sięgnąłem po drugi pomysł, łatwiejszy w realizacji.

Nie ukrywam, że po wypuszczeniu Magritte'a musiałem odejść od swoich pomysłów, bo praca zawodowa zajmowała mi zbyt dużo czasu, jednak w końcu poczułem znajome ssanie w dołku, mówiące mi, że czas znów zrobić coś dla przyjemności. Całą jesień spędziłem na spacerach górniczymi okolicami i tak przesiąkłem tym klimatem, że postanowiłem przenieść go do gry.

I jeszcze mały off topic do pojawiających się tu wrocławian. Jeśli spodobało się Wam to, że okolice Włodkowica i Św. Antoniego pojawiły się w grze, zapraszam do wakacyjnego wydania "Magazynu fantastycznego". Pojawi się tam moje opowiadanie rozgrywające się właśnie w tych okolicach. :)

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


czw 20 maja 2010, 05:08
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
BTW, mały wywiad na łamach Onet: http://gry.onet.pl/28061,1613502,1,artykul.html.

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


pn 31 maja 2010, 11:29
Wyświetl profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.