Monty, waran z Komodo
: czw 03 paź 2013, 20:13
Nieco drobniejsza produkcja - gra zrobiona "na szybko" w niespełna miesiąc na wrześniową edycję MAGS. Tematem przewodnim były zwierzęta.
Oto więc Monty - waran z Komodo. Taki jaszczur. Bardzo, BARDZO duży jaszczur. Oraz mąż kochającej żony i ojciec przeuroczego dziecięcia. Jak na głowę rodziny przystało, to do niego należy wyżywienie rodziny. Rodziny wiecznie głodnej i nienażartej...
Wyrusza więc na pełną przygód i niebezpieczeństw wyprawę - po jedzenie. Zwiedzi wiele miejsc i stawi czoła wielu, wielu niebezpieczeństwom - oraz obrzydliwościom.
Grafikę w grze wykonałem metodą kolażu ze zdjęć zwierząt, elementów ich anatomii produktów zwierzęcych -- oraz różnych wydzielin cielesnych... Spróbujcie zgadnąć, co jest czym!
Grę można ściągnąć TUTAJ
Dla ludzi przerażonych ilością dialogów w Grayu dodam, że tym razem nie pada ani jedno słowo Bohater komunikuje się ze światem za pomocą chrząknięć, warknięć i pomruków (nagranych osobiście przez niżej podpisanego), a także za pomocą symboli graficznych.
Oto więc Monty - waran z Komodo. Taki jaszczur. Bardzo, BARDZO duży jaszczur. Oraz mąż kochającej żony i ojciec przeuroczego dziecięcia. Jak na głowę rodziny przystało, to do niego należy wyżywienie rodziny. Rodziny wiecznie głodnej i nienażartej...
Wyrusza więc na pełną przygód i niebezpieczeństw wyprawę - po jedzenie. Zwiedzi wiele miejsc i stawi czoła wielu, wielu niebezpieczeństwom - oraz obrzydliwościom.
Grafikę w grze wykonałem metodą kolażu ze zdjęć zwierząt, elementów ich anatomii produktów zwierzęcych -- oraz różnych wydzielin cielesnych... Spróbujcie zgadnąć, co jest czym!
Grę można ściągnąć TUTAJ
Dla ludzi przerażonych ilością dialogów w Grayu dodam, że tym razem nie pada ani jedno słowo Bohater komunikuje się ze światem za pomocą chrząknięć, warknięć i pomruków (nagranych osobiście przez niżej podpisanego), a także za pomocą symboli graficznych.