Jeśli chciał(a)byś pochwalić się własną, własnoręcznie zaprojektowaną, zaprogramowaną i/lub narysowaną grą - nie mogłeś(aś) trafić lepiej.

Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky

Awatar użytkownika
jackowsky
Posty: 2299
Rejestracja: wt 22 lut 2005, 10:43
Lokalizacja: Chorzów

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: jackowsky »

Trzymaj się. :)
Ostatnio skończone: Monolith PL (80%), Baldur's Gate 3 PL (80%), Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit PL (60%), Alter Ego PL (50%), Boxville (60%)
Urszula
Posty: 107
Rejestracja: czw 29 lis 2012, 09:25
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Urszula »

Zdrowiej
Awatar użytkownika
Fitz
Posty: 174
Rejestracja: sob 09 lut 2013, 20:30
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Fitz »

Wtem! Bum! TRACH!

Siedzę od jakiegoś czasu cicho i dłubię, dłubię - i chyyyba zbliżam się do ukończenia gry. Z tej okazji TRAILER!

Autorem muzyki jezt Zuri. Pierwotnie nawet nie zamierzałem robić animowanego intra - ale zakochałem się w tym kawałku, i spytałem, czy mogę pożyczyć i zrobić pod niego intro. Wymyśliło się niemalże samo!
Awatar użytkownika
Elum
Posty: 2535
Rejestracja: pt 18 lut 2005, 18:52
Lokalizacja: Schwientochlowitz

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Elum »

Widzę, że pojawiła się oficjalna data premiery. Jesteś pewny, że zdążysz na tego 11-go trzydziestopada? Bo wiesz, teraz już nie ma odwrotu. 8)
Awatar użytkownika
Fitz
Posty: 174
Rejestracja: sob 09 lut 2013, 20:30
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Fitz »

Nie mam wyjścia ;) Pocisnę, to się uda! Tyle już terminów zawalałem, że chociaż w trzecią rocznicę Graya wypadałoby się w końcu zmieścić.
Awatar użytkownika
anka
Posty: 971
Rejestracja: wt 10 paź 2006, 10:21
Lokalizacja: Katowice

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: anka »

8) To już jutro!
Byłam "zołzą" jestem "zołzą" i będę "zołzą"
AC Odyssey
Awatar użytkownika
Fitz
Posty: 174
Rejestracja: sob 09 lut 2013, 20:30
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Fitz »

A tymczasem zrobiłem psikusa i puściłem grę już wczoraj :mrgreen: Ale tylko na AGS. Oficjalnie w świat idzie jutro - a ja wytaczam armaty i uderzam do prasy.

Tym niemniej zagrać już można :)
Awatar użytkownika
Kurasiu
Posty: 29
Rejestracja: pt 05 cze 2015, 21:31
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Kurasiu »

Noo, gratki Fitz! :D Znalazłem chwilkę w sobotę aby ściągnąć Twoją produkcję i rzucić na nią okiem - już po tutorialu i pierwszej gadce (glorious puns!) wiem, że będzie warto. ;) (tym bardziej, że twardo stwierdziłem, że nie będę sobie spojlerować gry demkiem, a jedynie oglądałem ładne screeny. :D)
Obrazek
Houdini
Posty: 106
Rejestracja: pn 10 kwie 2006, 19:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Houdini »

Takie pytanko: da radę w jakiś sposób uruchomić pod Linuxem?
Awatar użytkownika
Fitz
Posty: 174
Rejestracja: sob 09 lut 2013, 20:30
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Fitz »

Kurasiu: To będziesz miał radochę z lektury... tfu, gry... bo tekstu jest mnóstwo, a gier słownych spory promil :D

Houdini: Nie mam pojęcia. AGS jest typowo windowsową aplikacją. Jest co prawda jakiś sposób na przeportowanie gry na Linuxa, ale raz, że nie bardzo wiem, z czym to się je, a dwa, że nie wiem jaka jest takiego portu stabilność.
mendosa
Posty: 382
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 17:22

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: mendosa »

@Houdini - gra uruchamia się i działa stabilnie (testowałem jedynie początek) pod najnowszym Wine dla Ubuntu (Lubuntu), więc zakładam, że ruszy na każdym Linuksie, a na pewno na "debianowatych" ;)
mendosa = konik szachowy
Awatar użytkownika
jackowsky
Posty: 2299
Rejestracja: wt 22 lut 2005, 10:43
Lokalizacja: Chorzów

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: jackowsky »

Będzie polska wersja, mam nadzieję?
Ostatnio skończone: Monolith PL (80%), Baldur's Gate 3 PL (80%), Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit PL (60%), Alter Ego PL (50%), Boxville (60%)
Houdini
Posty: 106
Rejestracja: pn 10 kwie 2006, 19:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Houdini »

@mendosa: dzięki wielkie za info! Generalnie, to właśnie próbowałem odpalać grę pod Winem, bo był to najbardziej oczywisty strzał, ale po kilku porażkach postanowiłem się zapytać, czy jest inna opcja/czy jest to w ogóle możliwe. Także skoro Tobie się udało, to znaczy, że da się - powalczę dalej.
Awatar użytkownika
Fitz
Posty: 174
Rejestracja: sob 09 lut 2013, 20:30
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Fitz »

Jackowsky: z uwagi na ilość i stopień komplikacji gier słownych jest to nierealistyczne. Co prawda da się zrobić parę fajnych żarcików - ale np. nie da się sensownie i zgrabnie przetłumaczyć Yollow, Cyanara ani przerobić sposobu mówienia Karbona.
Houdini
Posty: 106
Rejestracja: pn 10 kwie 2006, 19:45
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: The Unprintable MAGENTA

Post autor: Houdini »

To i ja się podzielę wrażeniami, albowiem w końcu MAGENTĘ ukończyłem (taka moja natura, że z niemal wszystkim czekam aż 'hype' minie;)).

Po pierwsze, to @Fitz gratulacje i same-tam-takie-inne-miłe za doprowadzenie projektu do końca i wydanie go na świat. Jak dla mnie, to jest to coś, co zawsze należy docenić, bo niestety po sobie wiem, że czasami ciężko się zmobilizować, coby po godzinach jeszcze własny projekt ciągnąć... Ale to już inny wątek jest... Także szacun!

Grało się naprawdę spoko. Na duży plus idzie cała masa dobrego humoru, dialogów i podtekstów. Uśmiechałem i zaśmiewałem się wielokrotnie. Aluzje superbohaterskie są pierwsza klasa. A 'sprawdzian wiedzy' z tego zakresu, aż wszedł mi trochę na ambicję. Drugi duży plus to sprite'y postaci. Niektóre na naprawdę fajnym poziomie. I spektakularne outro, w którym już sobie chyba użyłeś na koniec;)

Także podsumowując: to była naprawdę fajna przygoda!

...choć czasami jednak frustrująca. Od czasu do czasu wydawało mi się, że przebijam się tylko przez drzewa dialogów (jak wspomniane wcześniej: naprawdę dobrych) w poszukiwaniu tej odpowiedniej ścieżki. Co trochę nuży jak przeklikujesz się przez nie któryś raz. No i palce bolały po zaciętym finale;)

I dwie drobne uwagi techniczne:
- kursor, jako że nie ma obramowania, potrafi czasami wtopić się w tło o takim samym kolorze (taki tam szczegół, albo uwaga na przyszłość)
- 'zabawa w łapki' z policjantem jest - z mojego punktu widzenia - praktycznie nie do przejścia w trybie okienkowym (gdzie w full-screen nie ma problemu)

Plus informacyjnie:
- pod Linuksem, gra działa przy użyciu Wine'a, natomiast moja próba uruchomienia jej z linuksową wersją silnika AGS zakończyła się fiaskiem (znaczy gra uruchomiła się, ale była nie grywalna).

Także raz jeszcze: bardzo fajnie, że MAGENTĘ skończyłeś. Generalnie odczucia są pozytywne.
Nie wiem Fitz, czy planujesz/już-działasz kolejne gry, ale jeśli tak, to życzę powodzenia i jeszcze bardziej odlotowych rezultatów!
ODPOWIEDZ