Nieskromnie wrzucę jeszcze jeden screen
Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Nazwałem to IN - Interactive Narrative. Czyli:
- nacisk na opowieść
- nacisk na interaktywność
- większe niż w liniowych przygodówkach pole wyboru - decyzja gracza mają wpływ na akcję. Nieraz jest to wpływ subtelny, lecz zawsze wyraźny. Niektóre decyzje trzeba podjąć w mgnieniu oka, i to z nożem na gardle.
- każdy puzzle ma co najmniej 2 rozwiązania. Co najmniej. To, czy wszystkie będą w danej chwili dostępne zależy od decyzji, które gracz podjął wcześniej.
Jednym słowem, eksperyment. Niebezpieczny eksperyment. Boję się, że zbiorę baty. I to ciężkie. Ale cholera z tym. Trzeba spróbować.
- nacisk na opowieść
- nacisk na interaktywność
- większe niż w liniowych przygodówkach pole wyboru - decyzja gracza mają wpływ na akcję. Nieraz jest to wpływ subtelny, lecz zawsze wyraźny. Niektóre decyzje trzeba podjąć w mgnieniu oka, i to z nożem na gardle.
- każdy puzzle ma co najmniej 2 rozwiązania. Co najmniej. To, czy wszystkie będą w danej chwili dostępne zależy od decyzji, które gracz podjął wcześniej.
Jednym słowem, eksperyment. Niebezpieczny eksperyment. Boję się, że zbiorę baty. I to ciężkie. Ale cholera z tym. Trzeba spróbować.
"Aequam memento rebus in arduis servare mentem, non secus in bonis"
Horacy
Horacy