Jeśli chciał(a)byś pochwalić się własną, własnoręcznie zaprojektowaną, zaprogramowaną i/lub narysowaną grą - nie mogłeś(aś) trafić lepiej.

Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky

Martinoff
Posty: 23
Rejestracja: pn 01 paź 2007, 20:42

Styl graficzny

Post autor: Martinoff »

Jako, że to mój pierwszy post - witam wszystkich.

Aktualnie będąc na drugim roku studiów dziennych i mając zajęcia tylko przez (!) dwa dni w tygodniu, postanowiłem coś zrobić z wolnym czasem.
Jestem fanem przygodówek, więc pomyślałem - zrobię swoją pierwszą taką grę.

Wszystko byłoby w porządku, gdyż: jestem z natury bardzo cierpliwy, mam mnóstwo czasu, tonę pomysłów, znam dwa języki programowania na poziomie (moim zdaniem) średnim. Znalazłem też kilkanaście programów ułatwiających stworzenie przygodówki.

Tylko pozostał jeden "drobny" problem - jestem antytalenciem graficznym. Nie znam się na tworzeniu grafiki w 3D, a z ołówkiem czuję się jeszcze gorzej. Aż mi wstyd pokazywać co do tej pory wypociłem (zresztą i tak do kosza to trafiło), a jak wszyscy (?) wiemy ważną rzeczą w przygodówce jest grafika.

I tu pojawia się moje pytanie: czy możecie mi polecić jakiś sposób "zastępczy"? Sam myślałem o zrobieniu gry z fotografii, które bym zrobił na potrzeby owej produkcji. Może polecicie mi jeszcze coś innego? Z góry dziękuję.

Pozdrawiam.

P.S. Polecam przygodówkę wyprodukowaną na zlecenie BBC
http://www.giercownia.pl/gra/5244/cdx/
Awatar użytkownika
jackowsky
Posty: 2299
Rejestracja: wt 22 lut 2005, 10:43
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: jackowsky »

Witamy. Jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy, to poprosić kogoś o pomoc. :)
Ostatnio skończone: Monolith PL (80%), Baldur's Gate 3 PL (80%), Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit PL (60%), Alter Ego PL (50%), Boxville (60%)
Awatar użytkownika
Klaymen
Posty: 397
Rejestracja: pt 24 sie 2007, 19:32

Post autor: Klaymen »

Masz już może jakiś scenariusz? Chodzi mi głównie o klimat gry...
Martinoff
Posty: 23
Rejestracja: pn 01 paź 2007, 20:42