Strona 1 z 1

Shadows of the past: Gniew zła

: sob 04 lip 2009, 17:44
autor: snake3000
Witam.
Od przeszło roku pracuję nad grą przygodową point'and'click. Pełna wersja prawdopodobnie pojawi się dopiero w przyszłym roku, jednak już teraz na oficjalnej stronie http://www.sotp-thegame.pdg.pl/, można pobrać dosyć długie demo, pooglądać screeny, oraz filmy.

Pozdrawiam i zapraszam.

: ndz 05 lip 2009, 13:04
autor: Elum
Po szybkim rzuceniu okiem na demo widzę, że faktycznie sporo wysiłku w grę już włożyłeś. Krótko mówiąc - życzę powodzenia w dalszej pracy.

Pierwsza uwaga. Obsesja głównego bohatera plegająca na zamykaniu sobie wszystkiego w swoim własnym mieszkaniu na klucz trochę mnie rozbawiła. Innymi słowy - "atmosfery ciągłego zagrożenia" na razie nie poczułem. ;)

: ndz 05 lip 2009, 19:04
autor: mendosa
Udało mi się znaleźć błąd techniczny - kartka papieru pojawia się w inwentarzu, nim zostanie zabrana z kieszeni denata. Sugerowałbym również, o ile to jeszcze jest możliwe - powiększenie czcionki, pojawiającej się w napisach towarzyszących wypowiedziom postaci pobocznych - miałem problem z ich odczytem.

Wychwyciłem również co najmniej kilka błędów ortograficznych, ale zrzuty ekranu nie działają (obrazki są czarne) :

obejżeć, przyjżeć,

Idea jednak zacna - pozdrawiam i zachęcam do kontynuacji prac :D .

: ndz 05 lip 2009, 20:04
autor: mendosa
Pod pod postem, ale znalazłem kolejnego robala:

Mimo tego, że już usunąłem ułamany kawałek klucza z zamka drzwi kuchennych, gdy kliknę pękiem kluczy na tych drzwiach, Mark serwuje mi pełną sekwencję, informującą o tym, że powinien najpierw usunąć ułamany kawałek.

: ndz 05 lip 2009, 20:37
autor: snake3000
Wielkie dzięki za wykryte bugi. Samemu ciężko jest wszystko wyłapać, więc niewykluczone, że jeszcze kilka się trafi:) Ale postaram się to załatać.

: ndz 05 lip 2009, 20:55
autor: snake3000
Sprawdziłem właśnie błąd z pojawieniem się kartki w inwentarzu, przed przeszukaniem kieszeni. Rzeczywiście pojawia się, ale tylko wtedy gdy wcześniej z poziomu inwentarza zaczynamy oglądać kartę identyfikacyjną. Ale fakt to błąd.

: ndz 05 lip 2009, 21:31
autor: Manni
A ja mam 'Nieoczekiwany koniec archiwum', więc nici z dema. A szkoda, bo jak na produkcję szykowaną przez jednego człowieka, to robi naprawdę dobre wrażenie. Życzę powodzenia w dalszej pracy nad grą! I mała sugestia: więcej gry światłem, tu klimatu trzeba! :)

: ndz 05 lip 2009, 21:54
autor: snake3000
Udało mi się naprawić błędy o których wspominał mendosa. Przy okazji natrafiłem na jeszcze jeden mały błąd w późniejszej fazie dema, którego przy okazji także udało mi się wyeliminować. Niedługo zamieszczę na stronie wersję dema w pojedyńczym pliku, czyli bez konieczności scalania.

Pozdrawiam.

: pn 06 lip 2009, 08:22
autor: mendosa
Wychwyciłem kilka jeszcze baboli:

Jeżeli weźmiemy kuleczki i zanim otworzymy walizkę - zadzwonimy do Alberta - znikają one z inwentarza, i nie pojawiają się tam, gdzie leżały wcześniej.

Po ukryciu motocykla, nie można go zabrać z kryjówki - należy kliknąć w miejscu, gdzie stał uprzednio - dziwnie to wygląda. To miejsce zresztą nie podświetla się po wciśnięciu TAB, jak i kilka innych - m.in. pstryk światła w ubikacji, przy wejściu do łazienki.

No i sporo błędów - ortografia miejscami leży i kwiczy.

Tymczasem nieco utknąłem, jak się "odkorkuję" - pewnie coś jeszcze podeślę.

: pn 06 lip 2009, 10:23
autor: mendosa
Właśnie z tym jest problem - zrzuty mam po prostu czarne, używam Gadwin.

W wolnej chwili wypróbuję FastStone Capture, choć podejrzewam, że nie rozwiąże to problemu.

Ja mam z kolei prośbę o małą podpowiedź ;)

[spoiler]Mam już dokument, o który prosił Albert, ale nijak nie wiem, jak go odczytać. Nie mogę również rozkodować dyskietki. Help![/spoiler]

: pn 06 lip 2009, 10:41
autor: snake3000
Jak chcesz mogę ci podesłać ten programik na maila. Zajmuje 1MB z groszami. Sam nim robiłem zrzuty z gry, więc działa.

Ps. Jak masz jakieś pytanie, to najlepiej na PW:)