Wyszła w końcu Trauma Krystiana Majewskiego, która zdobyła kilka ważnych nagród, m.in. na Indie Game Festival i Indiecade:
http://www.traumagame.com/
Można pograć za darmo w wersję przeglądarkową lub nabyć wersję do ściągnięcia.
Od razu ostrzegam/chwalę się, że byłem jednym z beta-testerów i poprawiałem polską wersję językową (pewnie nadal jeszcze parę poprawek, by się przydało).
Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky, jarecki83
Wszyscy mają Traumę, mam i ja!
Skończyłem Traumę. Bardzo krótka jest. Co ma swoje dobre strony, bo mam przeczucie, że po kilku godzinach tego typu rozgrywka mogłaby zrobić się trochę nużąca. Ale na krótko - podobało mi się. Nawet mam ochotę poszukać sobie jeszcze tych wszystkich alternatywnych zakończeń (i poukrywanych zdjęć).
Do polskiej wersji nie mam zastrzeżeń. Poza jednym miejscem, gdzie jest trochę dziwnie:
Do polskiej wersji nie mam zastrzeżeń. Poza jednym miejscem, gdzie jest trochę dziwnie:
Zawsze się tak łudzę. Nawet podczas, gdy się topię.
No to na razie tylko jedna wpadka. Nie jest źle.
Samą grę ze swej strony polecam dla klimatu, tematu i nietypowej oprawy. Chociaż zgadzam się z większością opinii, że sama rozgrywka nie jest jakaś szczególna. Po prostu umożliwia bardzo płynne (interaktywne, ale bez zacięć na zagadkach) poznawanie nowych szczegółów dotyczących psychiki głównej bohaterki.
Samą grę ze swej strony polecam dla klimatu, tematu i nietypowej oprawy. Chociaż zgadzam się z większością opinii, że sama rozgrywka nie jest jakaś szczególna. Po prostu umożliwia bardzo płynne (interaktywne, ale bez zacięć na zagadkach) poznawanie nowych szczegółów dotyczących psychiki głównej bohaterki.
-
- Posty: 398
- Rejestracja: pn 16 lip 2007, 13:22
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Mi też się podobało, ale tak jak pisał Elum - po kilku godzinach mogłoby być nużące. Od wczoraj po trochu rozbrajam te alternatywne zakończenia + jeszcze tego ducha jakoś muszę catchnąć. Ale już nie dzisiaj (taa, wczoraj też tak sobie obiecywałam i skończyło się, że i tak co pół godziny do tego wracałam ).
Przy okazji, chciałem przypomnieć mój wywiad z twórcą gry sprzed ponad połtora roku, gdyby ktoś chciał sobie odświeżyć pamięć, jakie cele stały za stworzeniem gry:
http://www.przygodoskop.pl/artykuly/a20.htm
http://www.przygodoskop.pl/artykuly/a20.htm