Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky, jarecki83
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
Natchniony dodaniem mojego wpisu encyklopedycznego do Touche postanowiłem złożyć ten temat. Otóż podczas lektury starych czasopism w zapowiedziach i reklamach ponatrafiałem na ciekawe projekty, co do których sfinalizowania nie mam pewności. A zatem wolę zapytać. Oto kilka na początek.
Touche PL - gra ukazała się w polskiej wersji językowej (jako "Touche - Przygody Piątego Muszkietera") nakładem Mirage.
Deus PL - pojawiła się (nawet miesiąc przed światową premierą), nakładem Mirage
Joe's Apartament: The Quest to Infest - mieliśmy dowodzić bandą karaluchów panoszących się po mieszkaniu. Na podstawie miniserialu w MTV. Miało stworzyć Viacom New Media Nie wyszła.
Azrael's Tear PL - miał przetłumaczyć Optimus Bis. Udało się?
Kondotierzy czasu - przetłumaczona wersja jakiejś gry. O ile pamiętam figurowała na reklamach Mirage zaraz obok Touche PL. Doszła do skutku? I o jaką grę chodziło, czyżby o Time Gate?
Władca wymiarów - pod takim tytułem Mirage miało wydać "Master of Dimension" w pełnej polskiej wersji językowej. Wydało?
Shrinking Man - przygodówka na podstawie filmu "Człowiek, który się nieprawdopodobnie zmniejsza" (mój faworyt jeśli chodzi o tytuły filmów ), Ukazała się?
Cult of Cthulhu - zapowiadana w '95 przez Arkham Studios.
In Your Dreams - polska amigowa odpowiedź na Flashbacka. Nie wyszła.
Touche PL - gra ukazała się w polskiej wersji językowej (jako "Touche - Przygody Piątego Muszkietera") nakładem Mirage.
Deus PL - pojawiła się (nawet miesiąc przed światową premierą), nakładem Mirage
Joe's Apartament: The Quest to Infest - mieliśmy dowodzić bandą karaluchów panoszących się po mieszkaniu. Na podstawie miniserialu w MTV. Miało stworzyć Viacom New Media Nie wyszła.
Azrael's Tear PL - miał przetłumaczyć Optimus Bis. Udało się?
Kondotierzy czasu - przetłumaczona wersja jakiejś gry. O ile pamiętam figurowała na reklamach Mirage zaraz obok Touche PL. Doszła do skutku? I o jaką grę chodziło, czyżby o Time Gate?
Władca wymiarów - pod takim tytułem Mirage miało wydać "Master of Dimension" w pełnej polskiej wersji językowej. Wydało?
Shrinking Man - przygodówka na podstawie filmu "Człowiek, który się nieprawdopodobnie zmniejsza" (mój faworyt jeśli chodzi o tytuły filmów ), Ukazała się?
Cult of Cthulhu - zapowiadana w '95 przez Arkham Studios.
In Your Dreams - polska amigowa odpowiedź na Flashbacka. Nie wyszła.
Ostatnio zmieniony ndz 05 sie 2007, 17:33 przez aegnor, łącznie zmieniany 4 razy.
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
Touche chyba kiedyś nawet widziałem na Allegro z wersji PL. Jednak w przypadku pozostałych gier przyznaje się że też nie wiem.
Może nie na temat ale nie mogę się powstrzymać - to nie ten sam, którego fragmenty są w Porozmawiaj z nią Almodovara ?Człowiek, który się nieprawdopodobnie zmniejsza
Mądrość nie z wiekiem przychodzi, a prawość nie tylko starcom jest znana
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Joe's Apartament i In Your Dreams nie wyszły na pewno. Też od jakiegoś czasu (właściwie to od kilku lat) szukam informacji na ich temat, niestety bez sukcesów.
W temacie Joe's Apartment jedynym punktem zaczepienia jaki udało mi się namierzyć jest ta kobita. Na jej stronie internetowej znaleźć można taką notkę:
Co do In Your Dreams. Kiedyś wpadłem na szalony pomysł założenia o tej grze wątku na GOL'u. Później mi przeszło.
W temacie Joe's Apartment jedynym punktem zaczepienia jaki udało mi się namierzyć jest ta kobita. Na jej stronie internetowej znaleźć można taką notkę:
Mam ochotę wysłać do niej maila z prośbą o rozwinięcie tematu.I began learning 3D on Lightwave and worked on JOE'S APARTMENT, based on the film and the MTV shorts. This game was the only project I worked on that was never published.
Co do In Your Dreams. Kiedyś wpadłem na szalony pomysł założenia o tej grze wątku na GOL'u. Później mi przeszło.
Kiedy po dwóch-trzech godzinach snu mózg nie budzi się do współpracy, nad człowiekiem przejmuje kontrolę pierwotna intuicja. Świat się przegrupowuje, korytarze zmieniają swój bieg, można odkryć miejsca i rzeczy dla normalnego człowieka nieosiągalne. Ja np. ślepym trafem znalazłem właśnie śliczne, nieinteraktywne demo nigdy nie wydanej gry Planetfall 2 i spala mnie wewnętrzne szczęście.
BTW Elum --> wspominałeś kiedyś w jakimś wątku, że polujesz od dłuższego czasu na kilka rzeczy. Może Ci je znajdę w moim magicznym stanie pół-przytomności? Co to było?
BTW Elum --> wspominałeś kiedyś w jakimś wątku, że polujesz od dłuższego czasu na kilka rzeczy. Może Ci je znajdę w moim magicznym stanie pół-przytomności? Co to było?
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
W pierwszej kolejności poluję na demo It Came for Zog (podobno istnieje) i trailer/teaser Insidera (na pewno istnieje). I może jeszcze screeny z Hitchhiker's Guide to the Galaxy (wersja anulowana w okolicach 1997 roku), które już kiedyś namierzyłem, ale nie zapisałem ich sobie na dysku. Ten sam błąd zresztą popełniłem z concept artami do Adventures of Willy Beamish 2
Poprosiłbym o linka, ale nie wiem czy można.aegnor pisze:ślepym trafem znalazłem właśnie śliczne, nieinteraktywne demo nigdy nie wydanej gry Planetfall 2
W sprawie Zoga będę chyba pisał do twórców, więc mogę ich podpytać o demo.Elum pisze:W pierwszej kolejności poluję na demo It Came for Zog (podobno istnieje) i trailer/teaser Insidera (na pewno istnieje). I może jeszcze screeny z Hitchhiker's Guide to the Galaxy (wersja anulowana w okolicach 1997 roku), które już kiedyś namierzyłem, ale nie zapisałem ich sobie na dysku. Ten sam błąd zresztą popełniłem z concept artami do Adventures of Willy Beamish 2
Zamierzam napisać też do Passfielda w sprawie Gruesome, Return of the Amazon Queen i dwóch projektów Stereo Jack (masz jakieś materiały do nich?), ale dopiero jak zagram w FotQ. Facet to największy pechowiec w temacie anulowanych przygodówek.
Proszę:Elum pisze:Poprosiłbym o linka, ale nie wiem czy można.
http://www.oldskool.org/archives/pf2_demo.zip
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
Fenkju.
Nawiasem mówiąc zmotywowałeś mnie do pewnej rzeczy. W najbliższych dniach wygospodaruję sobie chwilkę czasu na zbadanie (tym razem BARDZO dokładne) zawartości wszystkich coverów SSCD pod kątem zapowiedzi/nowinek, które tam trafiały (bo na przykład nie mieściły się do wydania papierowego). Do tej pory zazwyczaj grzebałem w tych płytkach w poszukiwaniu informacji o konkretnych tytułach (to znaczy przed szukaniem już wiedziałem czego będę szukać ), a w ten sposób można czasem coś fajnego przegapić.
Tylko te, które można znaleźć na pcgtw.retro-net.deaegnor pisze:i dwóch projektów Stereo Jack (masz jakieś materiały do nich?)
Nawiasem mówiąc zmotywowałeś mnie do pewnej rzeczy. W najbliższych dniach wygospodaruję sobie chwilkę czasu na zbadanie (tym razem BARDZO dokładne) zawartości wszystkich coverów SSCD pod kątem zapowiedzi/nowinek, które tam trafiały (bo na przykład nie mieściły się do wydania papierowego). Do tej pory zazwyczaj grzebałem w tych płytkach w poszukiwaniu informacji o konkretnych tytułach (to znaczy przed szukaniem już wiedziałem czego będę szukać ), a w ten sposób można czasem coś fajnego przegapić.
Te już mam.Elum pisze:Tylko te, które można znaleźć na pcgtw.retro-net.de
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
W temacie Joe's Apartment znalazłem dodatkowe potencjalne źródła informacji:
http://www.antsoftware.com/pages/resume.htm
http://www.dubisch.com/resume.html
http://www.deadeyez.com/
http://www.antsoftware.com/pages/resume.htm
http://www.dubisch.com/resume.html
http://www.deadeyez.com/
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
Naprawdę niezłe, co prawda w dosboxie mi się trochę dźwięk ciął ale poza tym rewelacja. Szkoda, że gra się nie ukazała.aegnor pisze:Proszę:
http://www.oldskool.org/archives/pf2_demo.zip
Tak się zastanawiam czy za jakiś czas nie dać tego jako dema miesiąca, jeśli nie masz Aegnor nic przeciwko, a Elum nie będzie miał nic lepszego na stanie
Mądrość nie z wiekiem przychodzi, a prawość nie tylko starcom jest znana
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Elum - zapowiedź Planetfalla jest na płycie z SS 40, więc jakby Ci przypadkiem wpadła w ręce to bardzo proszę o podesłanie mi.
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
Ja w ogóle dźwięku nie miałem. Ale i tak oglądało się przyjemnie.Virgo pisze:Naprawdę niezłe, co prawda w dosboxie mi się trochę dźwięk ciął ale poza tym rewelacja. Szkoda, że gra się nie ukazała.
Wrzuciłem na chwilę tutaj razem z obrazkami.aegnor pisze:Elum - zapowiedź Planetfalla jest na płycie z SS 40, więc jakby Ci przypadkiem wpadła w ręce to bardzo proszę o podesłanie mi.
Z ciekawych rzeczy na SS'owych płytkach znalazłem jeszcze screeny i notkę z Cloak: The Naked Mind Sierry.
Elum --> chyba Cię ozłocę.Elum pisze:Wrzuciłem na chwilę tutaj razem z obrazkami.
To są screeny i concepty z trójwymiarowej "reinkarnacji" projektu. Ten z dema został wstrzymany gdzieś na początku 1995, a w połowie 1996 wyskoczono z tym co na screenach (nie wiem czy nadal maczał w tym palce Meretzky, ale podobno fabułę budowano od początku). Na grupie dyskusyjnej sprzed 10 lat znalazłem informację, że podobno istniało też nieinteraktywne demo tego drugiego projektu (3D), ale nie mam sposobu by to potwierdzić.
Kod: Zaznacz cały
One of the reps told me that management didn't like that game, and they erased it and started from scratch with a much funnier idea. There is an avi demo for the "new" Planetfall II in the Masterpieces Collection, and
they're giving it a release date of January 1997.
Kod: Zaznacz cały
Planetfall: The Untitled Game
Initial Online Post
There has been discussion recently in various newsgroups regarding a
Planetfall sequel. In an effort to promote peace, harmony, cooperation,
understanding, and a spirit of unversal love between all peoples of all
nations, globally, everywhere (certain exclusions apply), I am here to
announce a next generation sequel of Planetfall IS in the works. Look for
a 3D, real-time adventure game, a polygonal Floyd, and the spirit and
history of the original text-based adventures preserved.
I will try to post periodic updates. You are welcome to e-mail comments
and questions to me at the address shown in the header. Please
understand, I may not have time to personally respond to all mail due to
the huge volumes I receive daily given my almost-celebrity-like status in
a certain alt.milo.sputter newsgroup. Note there are certain aspects of
the game I will *not* be able to discuss in rich detail. Look for future
postings as more information becomes available.
Milo Sputter
Team Planetfall
Kod: Zaznacz cały
As they did with Return to Zork and Zork Nemesis, Activision are
once again delving into the Infocom archives. This time, however,
they're creating a sequel to Steve Meretsky's hilarious Planetfall
series, which began with Planetfall and Stationfall in the early
eighties.
This newest entry into the comedic sci-fi series, tentatively titled
Planetfall: The Other Side of Floyd, will pick up right where
Stationfall left off. For those of you who don't remember, our hero is
a janitor-turned-lieutenant in the Stellar Patrol of the Third Galactic
Union. With his robotic sidekick Floyd, he saved a dormant planet
in the first game and awoke a dormant race in the second. Sadly,
Floyd sacrificed his life in Stationfall, and thus you have your first
task in this newest adventure: put Floyd back together.
The story is a sci-fi epic, involving races and characters both old
and new. Through a clerical oversight, you are promoted from
Lieutenant to Hyperfleet Admiral. While welcoming a new planet
into the Union, Floyd's older brother, Lloyd, sabotages the
ceremony, causing both the planet and your fleet to be obliterated.
Lurking behind this act is an alien conspiracy to rid the galaxy of
humans, a conspiracy which you and Floyd must uncover and
destroy.
The new Planetfall will take an original approach to adventure
games, which the designers hope will push the envelope of the
genre. The three-dimensional environment will permit free-range
movement, going beyond the set paths and 360 degree nodes
found in Zork Nemesis. In this environment, characters will move
independently, coming up to you to speak and going about their
own business. And while neither of these elements is unique in its
own right (Under a Killing Moon featured a version of the former,
Dust the latter), together they could prove a truly revolutionary step
in adventure gaming.
Like MechWarrior 2 before it, this is not the first attempt at a
contemporary sequel to Planetfall, and the original design=97as well
as the original design team, which included Meretsky=97were
scrapped several months ago. Let's hope Planetfall proves, like
MechWarrior 2, to be worth the wait.
Planetfall is scheduled to be released for Windows 95 in early
1997.
Bardzo fajne, poszperam za tym.Elum pisze:Z ciekawych rzeczy na SS'owych płytkach znalazłem jeszcze screeny i notkę z Cloak: The Naked Mind Sierry.
Tu ciekawostka, strona byłego szefa Haiku, które padło nim sfinalizowało kilka fajnych projektów (Wyspa dr Moreau, bardzo fajny Elric Necromancer, Demon Driver - tą ostatnią pamiętam z zapowiedzi w CDA), sporo na niej materiałów (w "Realisations"):
http://www.cordoleani.com/frameset_cordoleani.htm
Tu też trochę Elrica:
http://www.maxisland.net/MaxIsland/MI_Pro/Elric.html
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.