Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest pt 03 lip 2020, 00:11



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Jack the ripper z 1994 
Autor Wiadomość

Rejestracja: czw 21 lip 2005, 01:15
Posty: 2
Odpowiedz z cytatem
Post Jack the ripper z 1994
Witam czy ktoś ma, lub zna lokalizacje gdzie moge znaleźć solucje do gry Jack the ripper z 1994 roku ??
Z góry dzięki za pomoc.


czw 21 lip 2005, 01:22
Zgłoś ten post
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz 20 lut 2005, 16:47
Posty: 726
Lokalizacja: pomiedzy Katowicami a Krakowem
Odpowiedz z cytatem
Post 
Tylko po angielsku znalazlam:
http://www.gamesover.com/walkthroughs/Jack_the_Ripper.txt


czw 21 lip 2005, 01:59
Zgłoś ten post
Wyświetl profil ICQ

Rejestracja: sob 18 cze 2005, 23:39
Posty: 166
Lokalizacja: Będzin Grodziec
Odpowiedz z cytatem
Post 
Zaraz zaraz, po co ci opis?
Do takich gier nie powinno byc solucji niestety ktos robi :( Sam smak jak przejdziesz to bez opisu...


czw 21 lip 2005, 05:10
Zgłoś ten post
Wyświetl profil WWW

Rejestracja: czw 21 lip 2005, 01:15
Posty: 2
Odpowiedz z cytatem
Post 
Dzieki, wiem że powinno się grać bez solucji i tak zazwyczaj robie, ale to akurat nie dla mnie, tylko zostałem poproszony o znalezienie. Tak wiec jeszcze raz dzięki.


czw 21 lip 2005, 11:47
Zgłoś ten post
Wyświetl profil

Rejestracja: pn 21 lut 2005, 13:32
Posty: 773
Lokalizacja: Poland Katowice
Odpowiedz z cytatem
Post 
Hyhy, jak się umiejętnie wywinął. Jak byłem mały to to samo mówiłem jak prezerwatywy kupowałem ;)

_________________
Obecnie gram: Two Worlds 2


pt 22 lip 2005, 11:00
Zgłoś ten post
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz 20 lut 2005, 16:47
Posty: 726
Lokalizacja: pomiedzy Katowicami a Krakowem
Odpowiedz z cytatem
Post 
Dajcie mu spokoj :), dla siebie czy dla kogos jaka to roznica. Kazdy sam za siebie decyduje jak mu sie gra najlepiej - samemu czy z tipsami :).

elemeledudek--> ty ciagle zbaczasz na "te" tematy ;), wez sie juz wreszcie ozen :D (btw, jak tam ta pekna rosjanka z Vologdy - odpowiedziala czy nie?)


pt 22 lip 2005, 15:07
Zgłoś ten post
Wyświetl profil ICQ

Rejestracja: pn 21 lut 2005, 13:32
Posty: 773
Lokalizacja: Poland Katowice
Odpowiedz z cytatem
Post 
Ines ---> obawiam się że ten wziązek nie miałby przyszłości. Zajże......zajrze?.....a, niech będzie zaglądne, lepiej na polskie strony. Jakaś Sympatia albo coś takiego.

_________________
Obecnie gram: Two Worlds 2


sob 23 lip 2005, 09:58
Zgłoś ten post
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw 10 mar 2005, 13:35
Posty: 1021
Lokalizacja: Adrianopolis
Odpowiedz z cytatem
Post 
elemeledudek pisze:
Zajże......zajrze?.....

Zajrzę. Podobnie: spojrzę, obejrzę, wyjrzę... itd.
http://so.pwn.pl/


sob 23 lip 2005, 10:16
Zgłoś ten post
Wyświetl profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 8 ] 

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.