Strona 1 z 1

Podwójne Kłopoty Buda Tucker'a

: śr 18 kwie 2007, 16:11
autor: Pex21
Witam wszystkich


Bo kilku ładnych latach postanowiłem odświeżyć sobie tą pozycje, jednak i tym razem utknąłem na tym samym momencie co przed laty.
Jestem w 3 części i zbieram rzeczy dla profesora, pozostało mi jeszcze tylko znaleźć ostry koniec i deske serfingową. Jednak nie mam żadnych pomysłów.
Mam nadzieje że ktoś mi pomoże.
Jeśli ktoś potrzebuje pomocy we wcześniejszych etapach gry to moge pomóc ^^


Z góry dziękuje i pozdrawiam.

: śr 18 kwie 2007, 16:46
autor: Davero
Witam również :).

Anglojęzyczna solucja na the-spoilers.com twierdzi, że aby dostać się do deski, trzeba rozwiązać zagadkę Information Booth (podwójna gadka z profesorem i powrót do niej), dostanie się klej. W muzeum po rozwaleniu toporkiem drzwi, trzeba znaleźć hot-spot o nazwie "nail" (gwóźdź) w miejscu, gdzie były drzwi, a następnie użyć kleju i wziąć deskę (drugą, nie ubabraną w kleju).

Ale na żaden "ostry koniec" nie trafiłem w tym opisie.

: śr 18 kwie 2007, 17:09
autor: Pex21
Dziękuje za pomoc. Gwóźdz okazał się świetnym ostrym końcem (być może złe tłumaczenie), a z wrotki zmajstrowałem deske surfingową i tym samym właśnie ukończyłem gre.

: śr 18 kwie 2007, 19:23
autor: Davero
Na zdrowie :)

: czw 07 lip 2011, 22:19
autor: wujekbrzydal
Witam!
Mam problem w grze Podwójne Kłopoty Buda Tuckera. Jestem pod koniec drugiego partu,mam wszystkie przedmioty potrzebne do ucieczki,drzwi do profesora otwarte. Mimo wszystko gra nie przenosi mnie do trzeciego aktu,a Bud w rozmowie mówi,że "ma prawie wszystko". Sprawdziłem z solucją i zrobiłem wszystko poprawnie. W czym tkwi problem? Gra jest oryginalna i uruchomiona przez Scummvm. Spotkał się już ktoś z tym problemem? Jakieś rozwiązania? Ew. save jakiś z początku części 3?