...czyli sprawy ogólne strony, forum i forumowiczów.

Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky

Awatar użytkownika
aegnor
Posty: 1133
Rejestracja: czw 05 maja 2005, 20:52
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: aegnor »

kNOT pisze:To będzie gra w...a.
Worldofwarcraftopodobna? Spore wyzwanie. :D
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
Awatar użytkownika
Elum
Posty: 2535
Rejestracja: pt 18 lut 2005, 18:52
Lokalizacja: Schwientochlowitz

Post autor: Elum »

aegnor pisze:Elum - czy dostęp do "Przypadkowi przechodnie powiedzieli" jest zarezerwowany dla członków redakcji? Bo w sumie grałem w kilka ze zrecenzowanych gier, planowałem część z nich nawet samodzielnie zrecenzować na potrzeby "Mojej Przyszłej Strony O Przygodówkach I CRPG", ale stary już jestem, ochoty do jej robienia nie mam a poza tym trochę się tu zadomowiłem itd... Zatem zadaję powyższe pytanie.
Komentarze pod reckami, podobnie jak same recki i inne takie (opisy w Encyklopedii na przykład) nie są absolutnie dla nikogo zarezerwowane. Wręcz przeciwnie. Jeśli tylko tekst jest wolny (komentarzy z oczywistych względów problem nie dotyczy) może napisać go każdy kto ma na to ochotę :)
aegnor pisze:Sprawa druga - na dniach podeślę Ci poprawioną wersję recki do "Alfabetu Śmierci". Dopisałem parę piedółek, kilka kosmtycznych zmian.
Przyjąłem :)
aegnor pisze:Sprawa trzecia - "Pacany nie płaczut" są na wykończeniu, dostaniesz najpóźniej za tydzień. Później może "Pełna Rura"? :D
Obowiązkowo! Przecież "rurka" to już niemal maskotka Przygodoskopu! ;)
aegnor pisze:Sprawa czwarta - poruszona już przez kNOTa. Może warto byłoby skrobnąć do kilku dystrybutorów gier, że Przygodoskop z chęcią powita na forum wszelkie oficjalne informacje na temat ich premier, wydań i promocji w zakresie przygodówek? Bo w sumie pewną markę już macie. ;)
kNOT pisze:Informacje informacjami, te zawsze można skopiować. Bardziej brakuje tu luźniejszych wypowiedzi twórców i wydawców. Nigdzie praktycznie nie ma informacji dla przykładu takich na forum Przygodoskopu pracownik firmy L'Art zdradził, że ich najnowszy produkt nie będzie przygodówką. Screenów nie wrzucę, bo mi nie wolno ;)
Dymplomacja (i technikalia) to nigdy nie była na Przygodoskopie moja działka. Wróci Wajuś, się tym zajmie (mam nadzieję).
Awatar użytkownika
aegnor
Posty: 1133
Rejestracja: czw 05 maja 2005, 20:52
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: aegnor »

Elum - napisałeś bardzo ciekawy artykuł na temat przygodówek, nad którymi prace (ku naszej rozpaczy) zostały wstrzymane. Napisałeś tam o sequelu Loom'a. Otóż Loom miał być trylogią. Oto treść maila, którego znalazłem na jakimś forum dyskusyjnym.

LOOM was conceived as the first game of a fantasy trilogy.
The second game, FORGE, would follow the adventures of
Rusty Nailbender as he tried to regain control of the Forge,
which was hijacked by Chaos in the first game. Bobbin was
going to appear every now and then (as a swan) to offer help
and advice, kind of like Obi-Wan Kenobi in EMPIRE and JEDI.
At the end of FORGE, Rusty drives Chaos out of the Forge, but
not before the gentle land of the Shepherds is conquered and
nearly destroyed in a terrible battle. (The floating Forge
ends up falling directly onto the Shepherds'
pastures.)

The third game, THE FOLD, followed the adventures of
Fleece Firmflanks, who teams up with Rusty to resist the evil
forces that are camping in the Shepherds' territory. Bobbin
again offers occasional help and advice. At the climax of the
game, Bobbin, Bobbin's mother and Hetchel return to Earth along
with the entire Guild of Weavers, and all of the other Guilds
join for a final challenge to Chaos. Working
together for the first time, their combined magic banishes
Chaos back into the Void, and the healing of the world can begin.
Rusty and Fleece get married, and Bobbin becomes the head of the
Guild of Weavers.

Contrary to popular belief, the LOOM sequels were not abandoned
because LOOM didn't sell well. LOOM has sold more than half a
million copies in various formats since it was published in 1990.
The reason the sequels weren't made is because I decided I wanted
to work on other things, and nobody else wanted to do them, either.

Good luck with your sequel, and let me know if you need any help!

- Brian Moriarty


A więc źródło nie byle jakie. :)


BTW co z zapowiedzianym ekskluzywnym wywiadem na temat Zog'a?
Moje przygodówkowe granie czeka na wenę. Tymczasem zdarza mi się coś skrobnąć o klockach LEGO.
Awatar użytkownika
Elum
Posty: 2535
Rejestracja: pt 18 lut 2005, 18:52
Lokalizacja: Schwientochlowitz

Post autor: Elum »

aegnor pisze:Otóż Loom miał być trylogią.
Gdy pisałem artykuł jeszcze o tym nie wiedziałem. Podobnie jak nie wiedziałem na przykład o Vanishing Act, czy Immanis (o tej ostatniej wspomniałem w jednym z Rzutów Okiem) :)
aegnor pisze:BTW co z zapowiedzianym ekskluzywnym wywiadem na temat Zog'a?
Ja mam inne pytanie. W którym wymiarze tym razem utknął Wajuś? :niesmialy:
Galador
Posty: 87
Rejestracja: śr 23 lut 2005, 00:31
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Galador »

Elum pisze: Ja mam inne pytanie. W którym wymiarze tym razem utknął Wajuś? :niesmialy:
:lol: A w którym tkwi Czaju?
"Rzeknij temu, kogo smutków dręczy wiele,
Że niedługo żyją smutki.
Jako radość rychło mija i wesele,
Tak i troski czas jest krótki."

z Baśni tysiąca i jednej nocy
ODPOWIEDZ