Przygodoskop
http://www.przygodoskop.pl/forum/

Przygodoskop AD 2006
http://www.przygodoskop.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=287
Strona 2 z 2

Autor:  elemeledudek [ czw 20 kwie 2006, 14:45 ]
Tytuł: 

Niby żadna, ale jak ostatnio w pracy posta napisałem trochę po szesnastej, a w informacji mi piętnastą wypisało to omały włos nie przesiedziałbym w robocie godziny dłużej!!!!!!!!!! ;)

Autor:  Ines [ czw 20 kwie 2006, 20:57 ]
Tytuł: 

Elum pisze:
Ufff. Długo się zbierałem, ale się zebrałem i wreszcie zabrałem. Za nadrabianie zaległości znaczy się.

Elum pisze:
Łeee tam. Godzina w lewo, godzina w prawo. Co za różnica ;)

Elum--> nie badz taki rozleniwiony, bo jak sie w koncu zbierzesz zmienic czas, to sie okaze, ze juz na zimowy znowu trzeba przelaczac :lol: .

Autor:  Elum [ wt 23 maja 2006, 14:49 ]
Tytuł: 

Na wypadek gdyby ktoś jeszcze nie zauważył ;) w naszej wybrakowanej Encyklopedii pojawiła się nowa kategoria. Myślę, że się przyda. A poza ułatwieniem wyszukiwania, może ona też pełnić dodatkową funkcję planu wydawniczego dla ubogich :D

EDIT:
Dodałem podobny bajer w części recenzjowej. Piszę o tym, bo chciałbym Was uczulić na ewentualne błędy. Gdyby komuś się coś rozjeżdżało, nie zgadzało i takie tam, krzyczeć na PM! ;)

Autor:  tetelo [ czw 15 cze 2006, 20:32 ]
Tytuł: 

A co to się wydarzyło 11 czerwca o 16.34? Była jakaś reklama w tv czy co?

Autor:  Elum [ czw 15 cze 2006, 23:30 ]
Tytuł: 

Reklama... w TV... :marzy:

Też mnie w pierwszej chwili zamurowało. Ale to tylko boty niestety. Gatunek wędrujący stadami i jak widać strasznie pierdołowaty (skoro zostawia po sobie takie "ślady").

Autor:  Ines [ pt 16 cze 2006, 10:12 ]
Tytuł: 

A ja nie wiem o czym wy mowicie :), mozna prosic o male wyjasnienie?

Autor:  Minuteman [ pt 16 cze 2006, 12:23 ]
Tytuł: 

Ines pisze:
A ja nie wiem o czym wy mowicie :), mozna prosic o male wyjasnienie?

Zobacz ilu użytkowników było obecnych na stronie 11 czerwca.

Autor:  Ines [ pt 16 cze 2006, 14:56 ]
Tytuł: 

Minuteman pisze:
Zobacz ilu użytkowników było obecnych na stronie 11 czerwca.

Hmm, dziekuje za odpowiedz, ale nic mi to nie dalo, IQ mi stanowczo sie obniza... Twoj link prowadzi na strone glowna forum i nie wiem gdzie tam mozna podejrzec podobne statystyki. To jeszcze jeden dowod na to, ze niektorzy to zamiast zmadrzec na studiach tylko sie uwsteczniaja :lol:.
No nic, jade na pare dni poogladac sobie Pieniny, moze gorskie powietrze dobrze mi zrobi i po powrocierozwiaze ten sekret. A moze mi ktos lopatologicznie wytlumaczy :).

EDIT:
Hehe, okazuje sie, ze trzeba bylo kliknac na "Co my tu mamy" :D, albo zwyczajnie zjechac na sam dol strony :lol:. Nie jest jeszcze ze mna najgorzej, ale juz daje do myslenia. No nic, trzeba jechac.

Autor:  ThimGrim [ ndz 20 sie 2006, 15:38 ]
Tytuł: 

Nie można wejść na forum z poziomu recenzji The Secret of Monkey Island:
http://przygodoskop.gry-online.pl/091/recenzja.htm

Autor:  Elum [ ndz 20 sie 2006, 17:11 ]
Tytuł: 

Dzięki za przypomnienie ;)

Pozycje od "przygodoskop.gry-online.pl/066" do "przygodoskop.gry-online.pl/099" wciąż nie są w pełni "final version" (oprócz linków do forum, brakuje przy nich screenów i kilku innych drobiagów). Stopniowo nad tym pracuję, ale ponieważ jest to zabawa dosyć monotonna trochę sobie ostatnio odpuściłem 8)

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+2godz.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/