Wolę "drążek szczęścia".elemeledudek pisze:"gorący punkt" mnie akurat bardzo sie podoba .
A Ty się tak nie rozpychaj, elemeledudku.
Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Całe to zdanie jest kompletnie bez sensu. W życiu nie widziałem jeszcze przygodówki 2D, a tym bardziej przygodówki z trójwymiarowymi postaciamitetelo pisze:Czy w takim razie w porządku jest określenie:
"...traditional, mouse-controlled, 2D point-and-click adventure. Backgrounds are prerendered, while characters animated in real-time 3D"?
Ale chyba nie wszyscy? Są też przecież tacy konserwatyści i archeolodzy, którzy dla gatunku zrobili sporo dobrego. Żeby za długo nie wymieniać, na przykład autorzy Cedric and the Revolution, Mind's Eye, lub nieco nowszego Knightsquire. Ci ludzie zamiast narzekać, że "przygodówki nie są już takie jak kiedyś" (domyślam się, że głównie tą grupę konserwatystów i archeologów masz na myśli) sami tworzą gry w stylu, w jakim najbardziej lubią w nie grać. I to jest moim zdaniem absolutnie rewelacyjne. Sytuacja, gdy rówolegle obok siebie powstają gry w 320x240, zajmujące 1 megabajt oraz potężne kombajny korzystające z wszystkich możliwych bajerów kart graficznych najnowszej generacji.Reptil3 pisze:...największą krzywdę gatunkowi robią konserwatyści i archeolodzy komputerowi.
Ale poważnie, elemeledudek. Weź się trochę ścieśnij, tak o kilkanaście pikseli chociaż (bo się forum rozjeżdża)elemeledudek pisze:Duży chłopak jestem to mi miejsca brakuje
Kod: Zaznacz cały
Pre-rendered graphics, in computer graphics, is a video footage which is not being rendered in real-time by the hardware that is outputing or playing back the video. Instead, the video is a recording of a footage that was previously rendered on a different equipment (typically one that is more powerful than the hardware used for playback). The advantage of pre-rendering is the ability to use graphic models that are more complex and computationally intensive than what can be rendered in real-time, due to the possibility of using multiple computers over extended periods of time to render the end results. The disadvantage of pre-rendering, in the case of video game graphics, is a generally lower level of interactivity, if any, with the player.
CG movies such as Toy Story, Shrek and Final Fantasy: The Spirits Within are entirely pre-rendered. Pre-rendered graphics are used primarily as cut scenes in modern video games, where they are also known as full motion video.
Nawet jeśli to cytat z Twojego ulubionego serwisu?Elum pisze:Całe to zdanie jest kompletnie bez sensu.tetelo pisze: "...traditional, mouse-controlled, 2D point-and-click adventure. Backgrounds are prerendered, while characters animated in real-time 3D"?