Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky

Awatar użytkownika
Przygodomaniak
Posty: 5
Rejestracja: ndz 21 lut 2016, 20:53

Przygodomaniak - moja przygoda z youtubem :)

Post autor: Przygodomaniak »

Zapraszam wszystkich na swój kanał na Youtubie https://www.youtube.com/channel/UCuhMnq ... gUnx3_d1Fg jestem amatorem i dopiero się w to zagłębiam, ale mam nadzieję, że z czasem uda mi się rozwinąć ten projekt :) Piąteczka :)
Awatar użytkownika
Przygodomaniak
Posty: 5
Rejestracja: ndz 21 lut 2016, 20:53

Bohemian Killing - Zapowiedz

Post autor: Przygodomaniak »

IQ Publishing wydawcą Bohemian Killing, przygodowego dramatu sądowego w postrewolucyjnym Paryżu!


Polski wydawca gier niezależnych IQ Publishing i The Moonwalls autorskie studio developerskie podpisali umowę na dystrybucję tytułu w Polsce i na świecie.

Bohemian Killing to narracyjny dramat sądowy, który daje graczowi nieograniczone możliwości prowadzenia sprawy poprzez całkowite zintegrowanie gameplaya z opowiadaną historią. Jest to niezwykła mieszanka elementów rodem z Phoenix Wright: Ace Attorney i Gone Home. Premiera planowana jest jeszcze w pierwszym kwartale 2016! Gra ukaże się w wersji PC i Mac.