Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
[Zapowiedź] Gemini Rue
Boryokudan Rue - zapowiedź
Boryokudan Rue wygląda jak zaginiona przygodówka z pierwszej połowy lat 90-tych. Lub jak gra z równoległego świata, w którym procesory Pentium 75 pojawią się w sklepach dopiero w 2012 roku. Jednym słowem, rasowe sci-fi.
Boryokudan Rue wygląda jak zaginiona przygodówka z pierwszej połowy lat 90-tych. Lub jak gra z równoległego świata, w którym procesory Pentium 75 pojawią się w sklepach dopiero w 2012 roku. Jednym słowem, rasowe sci-fi.
Jak się nad tym zaczynam zastanawiać, to właściwie mógłbym śmiało wrzucić na stronę główną informację, że to zapowiedź pierwsza w Polsce, mega-giga-wypas exclusive itp. bo dzięki Ascovelowi (który ma świetne układy ze wszystkimi niezależnymi deweloperami siedzącymi w przygodówkach ) pisałem ją w oparciu o praktycznie gotową wersję gry. Nie doszedłem jeszcze do końca, ale zdaje się chyba nawet finałową cutscenkę będzie się dało zobaczyć.
Powiem tylko, że ja z kolei piszę angielską zapowiedź Boryokudan Rue i, będąc obecnie w połowie gry (jest świetna, jak mówi Elum), chciałem już dopisać ten tekst do końca, ale autor kazał mi siedzieć i grać dalej, bo bez poznania końcowych rozdziałów w ogóle jeszcze nie mam pojęcia, z czym mam do czynienia.
Tylko czy znajomość końcowych rozdziałów w tym momencie rzeczywiście może pomóc? Przecież i tak o wielu detalach na razie nie ma sensu pisać, żeby się potem nie powtarzać w recenzji. No chyba, że w pewnym momencie gra niespodziewanie przeistacza się w klona Penumbry, albo strategię turową. Wtedy faktycznie moja zapowiedź może okazać sie lekko wybrakowana.
Hej, nie chodziło mi o to, że z twoją zapowiedzią jest coś nie tak, tylko strasznie mnie zaintrygowało, co takiego może się dziać na końcu gry, że dostałem tego typu dyrektywy.Elum pisze:Tylko czy znajomość końcowych rozdziałów w tym momencie rzeczywiście może pomóc? Przecież i tak o wielu detalach na razie nie ma sensu pisać, żeby się potem nie powtarzać w recenzji. No chyba, że w pewnym momencie gra niespodziewanie przeistacza się w klona Penumbry, albo strategię turową. Wtedy faktycznie moja zapowiedź może okazać sie lekko wybrakowana.
A od innej strony, chciałem, aby czytelnicy tego wątku na forum też żyli w niepewności i podnieceniu.
W sumie generalnie uważam, że zapowiedź nie powinna być na podstawie wrażeń z całości. Mam więc teraz lekki dylemat, jak ze swoją postąpić.
Też mnie to teraz intryguje. Aż jestem zły, że do grania w Boryokudan Rue uda mi się wrócić chyba dopiero w niedzielę.Ascovel pisze:Hej, nie chodziło mi o to, że z twoją zapowiedzią jest coś nie tak, tylko strasznie mnie zaintrygowało, co takiego może się dziać na końcu gry, że dostałem tego typu dyrektywy.
Zapowiedź narobiła mi smaku - czy są już jakieś wieści na temat wydania tej gry? Z zaskoczeniem przyznaję, że obok "Grey Matter" to najbardziej oczekiwany przeze mnie przygodówkowy tytuł...
gram: Sam and Max: Season 1, The Dark Eye: Chains of Satinav
poza tym: Ratchet & Clank: Crack in Time, Catherine (płyta zaginęła T_T'')
ost. skończone: The Walking Dead (9/10), Chaos on Deponia (8/10)
poza tym: Ratchet & Clank: Crack in Time, Catherine (płyta zaginęła T_T'')
ost. skończone: The Walking Dead (9/10), Chaos on Deponia (8/10)
Data premiery wciąż jest mówiąc najogólniej... ogólna. Z najnowszej nowinki na IndieGames.com (o zmianie tytułu i wywiadzie z E3) dowiedzieć się można, że gra będzie gotowa "later this year". W samym wywiadzie autor mówi mniej więcej to samo.
No to pięknie - pozostaje tylko czekać... Trzymam kciuki za ten projekt, brakuje tak ambitnie wyglądających tytułów ostatnio...
gram: Sam and Max: Season 1, The Dark Eye: Chains of Satinav
poza tym: Ratchet & Clank: Crack in Time, Catherine (płyta zaginęła T_T'')
ost. skończone: The Walking Dead (9/10), Chaos on Deponia (8/10)
poza tym: Ratchet & Clank: Crack in Time, Catherine (płyta zaginęła T_T'')
ost. skończone: The Walking Dead (9/10), Chaos on Deponia (8/10)
Jako iż to mój pierwszy post, serdecznie witam wszystkich fanów przygodówek Forum i stronę śledzę od dawna, ale zarejestrować postanowiłem się dopiero dzisiaj, a to z racji tego, iż w dniu dzisiejszym miała miejsce premiera gry, na którą czekałem od ponad roku....a tu zero odzewu na w tym temacie Właśnie zassałem pełną wersję (oczywiście zakupioną), jeszcze ostatniej nocy przeszedłem krótkie demo i jak na razie jestem zachwycony. Jak Wasze wrażenia ? Warto było tyle czekać ?
Pozdrawiam,
BadMojo
Pozdrawiam,
BadMojo
Witaj BadMojo!
Moje wrażenia z Gemini bardzo dobre. Wprawdzie ostatni trailer i zmienione portrety postaci nie do końca mi się podobały, ale zaglądając do pełenej wersji szybko się do nich przyzwyczaiłem oraz stwierdziłem, że fajnie podrasowano dialogi i kilka innych rzeczy (wcześniej grałem w wersję beta).
Bardzo dużo daje udział aktorów. Szczególnie Azriel ma zapadający w pamięć, prawdziwie noir'owy głos.
Recenzję Przygodoskopu szykuje chyba Elum. Gdzieś tu na forum już o niej wspominał przed tygodniem czy dwoma.
Moje wrażenia z Gemini bardzo dobre. Wprawdzie ostatni trailer i zmienione portrety postaci nie do końca mi się podobały, ale zaglądając do pełenej wersji szybko się do nich przyzwyczaiłem oraz stwierdziłem, że fajnie podrasowano dialogi i kilka innych rzeczy (wcześniej grałem w wersję beta).
Bardzo dużo daje udział aktorów. Szczególnie Azriel ma zapadający w pamięć, prawdziwie noir'owy głos.
Recenzję Przygodoskopu szykuje chyba Elum. Gdzieś tu na forum już o niej wspominał przed tygodniem czy dwoma.
Nawet dzisiaj powinna trafić na główną, wg jego zapowiedzi. Chociaż ze względu na zlot nie wiem jak mu się to uda
Mądrość nie z wiekiem przychodzi, a prawość nie tylko starcom jest znana
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Również witam, BadMojo.
Recenzja miała być na stronie w dniu premiery (w nocy z 23 na 24), ale nie wyszło. To wszystko przez nowe filmiki z Warcraft Adventures.
Z kolei dialogi. Ogólnie też mi się podobają, ale... Zauważyłem, dopiero grając dziś w demo (chciałem zobaczyć, w którym momencie się kończy ), że w finalnej wersji z pierwszej sceny zniknęło: "Delta-Six, welcome back." (tekst pojawia się też w pierwszym zwiastunie). Po co, czemu, dlaczego? Przecież ten tekst w tym konkretnym momencie był idealny.
Recenzja miała być na stronie w dniu premiery (w nocy z 23 na 24), ale nie wyszło. To wszystko przez nowe filmiki z Warcraft Adventures.
Ja się w ogóle nie mogę do portretów postaci przyzwyczaić. No i do tego, że tła portretów chyba nigdy się nie zmieniają. Fajnie byłoby zobaczyć tła dopasowane do wyglądu lokacji, w której akurat ma miejsce rozmowa.Ascovel pisze:Wprawdzie ostatni trailer i zmienione portrety postaci nie do końca mi się podobały, ale zaglądając do pełenej wersji szybko się do nich przyzwyczaiłem oraz stwierdziłem, że fajnie podrasowano dialogi i kilka innych rzeczy (wcześniej grałem w wersję beta).
Z kolei dialogi. Ogólnie też mi się podobają, ale... Zauważyłem, dopiero grając dziś w demo (chciałem zobaczyć, w którym momencie się kończy ), że w finalnej wersji z pierwszej sceny zniknęło: "Delta-Six, welcome back." (tekst pojawia się też w pierwszym zwiastunie). Po co, czemu, dlaczego? Przecież ten tekst w tym konkretnym momencie był idealny.
W tej chwili na metacritic Gemini Rue jest na 2 miejscu na liście najlepiej ocenianych gier na PC! Zaraz po World of Warcraft: Cataclysm.
http://www.metacritic.com/games/pc
http://www.metacritic.com/games/pc