Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Wiem, poślizg spory za co przepraszam
Niestety problemy na uczelni plus zbliżająca się do trzeciego miesiąca trwania choroba mocno utrudniają skończenie prac nad rzutem. Ale teraz będzie kilka dni wolnego, a i uczelnia powoli odpuszcza (czego o chorobie powiedzieć nie można) więc przeznacze je na dokończenie go
Niestety problemy na uczelni plus zbliżająca się do trzeciego miesiąca trwania choroba mocno utrudniają skończenie prac nad rzutem. Ale teraz będzie kilka dni wolnego, a i uczelnia powoli odpuszcza (czego o chorobie powiedzieć nie można) więc przeznacze je na dokończenie go
Mądrość nie z wiekiem przychodzi, a prawość nie tylko starcom jest znana
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Jeśli ktoś wątpił czy nowy Rzut Okiem się pojawi to dzisiaj się doczekał odpowiedzi.
I oby to był ostatni taki poślizg, opracowywanie później informacji z kilku miesięcy to naprawdę sporo roboty, a i tak pewnie coś przeoczyłem
I oby to był ostatni taki poślizg, opracowywanie później informacji z kilku miesięcy to naprawdę sporo roboty, a i tak pewnie coś przeoczyłem
Mądrość nie z wiekiem przychodzi, a prawość nie tylko starcom jest znana
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
Obecnie gram: Back to the Future, Ratchet&Clank:4za1
Ostatnio ukończona: Costume Quest
Ostatnio przeczytane: Filip L. Tyrmand
I oby to był ostatni taki poślizg, bo potem człowiek nie ma na co rzucać okiem.
Tak w ogóle świetnie wygladają te elementy gry wykonane klasycznymi technikami (nalepsze jest to zdjęcie z facetem wygladającym przez okno). Trochę gorzej wypada to wszystko na filmikach - jakieś płaskie i sztuczne te przestrzenie się robią, a bohater odstaje od wszystkiego. Zapewne kwestia oświetlenia i zbyt równomiernie nałożonych filtrów w postprodukcji.
Tak w ogóle świetnie wygladają te elementy gry wykonane klasycznymi technikami (nalepsze jest to zdjęcie z facetem wygladającym przez okno). Trochę gorzej wypada to wszystko na filmikach - jakieś płaskie i sztuczne te przestrzenie się robią, a bohater odstaje od wszystkiego. Zapewne kwestia oświetlenia i zbyt równomiernie nałożonych filtrów w postprodukcji.
Ten facet wyglądający przez okno to absolutne mistrzostwo świata. Ostatnio większe wrażenie zrobiły na mnie chyba tylko trailery Limbo i Kometen.Ascovel pisze:Tak w ogóle świetnie wygladają te elementy gry wykonane klasycznymi technikami (nalepsze jest to zdjęcie z facetem wygladającym przez okno).
Fakt, w ruchu gra trochę traci. Ale i tak wygląda lepiej od połowy nowych przygodówek. Poza tym - fabuła. Para wprowadza się do nowego mieszkania, w którym zaczynają dziać się dziwne rzeczy. W filmach taki patent stosowano setki razy, ale w grach sobie nie przypominam.Ascovel pisze:Trochę gorzej wypada to wszystko na filmikach - jakieś płaskie i sztuczne te przestrzenie się robią, a bohater odstaje od wszystkiego. Zapewne kwestia oświetlenia i zbyt równomiernie nałożonych filtrów w postprodukcji.
Chyba bloguję, bo jak wiadomo to idealne rozwiązanie, gdy chce się pisać o grach, a nie ma się na pisanie o grach czasu. Innymi słowy, mam nadzieję, że Rzut okiem w nowej, lżejszej formie uda się utrzymać przy życiu co najmniej do 2032 roku.
A za telenowelę przepraszam. Obiecuję, Tetelo, że to się już więcej nie powtórzy.
A za telenowelę przepraszam. Obiecuję, Tetelo, że to się już więcej nie powtórzy.
Niektórych może mobilizować emerytura. Po latach pracy stać ich na to, żeby zwolnić tempo i wrócić do planów, które wcześniej zostawiali "na później". Czy coś w tym rodzaju.
Mnie od Scotta Adamsa bardziej ciekawi Bob Bates, który też zdaje się ma aktualnie w planach nową grę/gry. A działa w branży, mam wrażenie, bardziej aktywnie. Adams to legenda, ale pozostał wierny tekstówkom (IMO niestety) i jego nowa gra pewnie nie będzie za bardzo różnić się od Return to Pirates Island 2.
Mnie od Scotta Adamsa bardziej ciekawi Bob Bates, który też zdaje się ma aktualnie w planach nową grę/gry. A działa w branży, mam wrażenie, bardziej aktywnie. Adams to legenda, ale pozostał wierny tekstówkom (IMO niestety) i jego nowa gra pewnie nie będzie za bardzo różnić się od Return to Pirates Island 2.
Elum napisał:
...Jewels of the Oracle, Lost in Time, Gabryś, Tex - wszystko w pudełkach! Szacun. Ja też pudeł nie wyrzucam, choć powoli przyzwyczajam się do wersji digital.
BTW Mata Hari na Gamersgate znowu poniżej 4 euro.
Kod: Zaznacz cały
W jego prywatnej kolekcji (...) nietrudno dostrzec takie skarby jak The Dame Was Loaded, Drowned God,
BTW Mata Hari na Gamersgate znowu poniżej 4 euro.