Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Snakes of Avalon
I to nie tylko nowa, ale i pierwsza naprawdę ukończona.
Oryginalna wersja Snakes of Avalon powstała w ciągu bardzo intensywnego miesiąca na kwietniową edycję konkursu MAGS, o czym już trochę rozmawiałem tutaj z Elumem.
Zrobiłem ją wspólnie z Kanadyjczykiem Alexem van der Wijstem, który jest twórcą paru bardzo dobrych darmowych przygodówek - np. Winter Rose i Besieged.
Mimo że w konkursie przegraliśmy o jeden głos z Eternally Us, jestem bardzo zadowolony z dotychczasowych reakcji graczy. Gra została odebrana jako tytuł warty uwagi, a nie tylko kolejny, podobny do innych, zabijacz czasu. Szczególnie cieszą mnie opinie o napisanych przeze mnie dialogach - obawiałem się, że moja angielszczyzna może wypaść sztucznie, a elementy humorystyczne będą zbyt dziwaczne dla większości graczy.
W tym momencie wersja konkursowa jest już niedostępna, bo postanowiliśmy jeszcze na chwilę nad grą przysiąść i wprowadzić kilka update'ów. Najważniejszym jest nowy soundtrack, który jest szykowany przez Thomasa Regina - kompozytora muzyki do komercyjnych gier z serii Blackwell i Emerald City Confidential. Jeśli chodzi o zmiany w rozgrywce, to zostanie rozwinięty pewien istotny motyw, który pozwoli spojrzeć na przedstawioną historię trochę od innej strony.
Podsumowując, liczę, że kilka osób tym opisem zainteresuję. Prace końcowe idą pełną parą i na finalną wersję nie trzeba będzie długo czekać.
Oryginalna wersja Snakes of Avalon powstała w ciągu bardzo intensywnego miesiąca na kwietniową edycję konkursu MAGS, o czym już trochę rozmawiałem tutaj z Elumem.
Zrobiłem ją wspólnie z Kanadyjczykiem Alexem van der Wijstem, który jest twórcą paru bardzo dobrych darmowych przygodówek - np. Winter Rose i Besieged.
Mimo że w konkursie przegraliśmy o jeden głos z Eternally Us, jestem bardzo zadowolony z dotychczasowych reakcji graczy. Gra została odebrana jako tytuł warty uwagi, a nie tylko kolejny, podobny do innych, zabijacz czasu. Szczególnie cieszą mnie opinie o napisanych przeze mnie dialogach - obawiałem się, że moja angielszczyzna może wypaść sztucznie, a elementy humorystyczne będą zbyt dziwaczne dla większości graczy.
W tym momencie wersja konkursowa jest już niedostępna, bo postanowiliśmy jeszcze na chwilę nad grą przysiąść i wprowadzić kilka update'ów. Najważniejszym jest nowy soundtrack, który jest szykowany przez Thomasa Regina - kompozytora muzyki do komercyjnych gier z serii Blackwell i Emerald City Confidential. Jeśli chodzi o zmiany w rozgrywce, to zostanie rozwinięty pewien istotny motyw, który pozwoli spojrzeć na przedstawioną historię trochę od innej strony.
Podsumowując, liczę, że kilka osób tym opisem zainteresuję. Prace końcowe idą pełną parą i na finalną wersję nie trzeba będzie długo czekać.
Ostatnio zmieniony ndz 11 lip 2010, 13:08 przez Ascovel, łącznie zmieniany 2 razy.
0 zainteresowania, czy po prostu wszyscy zamilkli z wrażenia?
W każdym razie wypuściliśmy do gry porządny zwiastun, który m. in. daje próbkę świetnej muzyki Thomasa Regina, oraz klimatu szaleństwa, który staraliśmy się uzyskać w grze.
Można obejrzeć:
Na Vimeo: http://vimeo.com/12800581
Lub na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9MFvV6vdyQ8
W każdym razie wypuściliśmy do gry porządny zwiastun, który m. in. daje próbkę świetnej muzyki Thomasa Regina, oraz klimatu szaleństwa, który staraliśmy się uzyskać w grze.
Można obejrzeć:
Na Vimeo: http://vimeo.com/12800581
Lub na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9MFvV6vdyQ8
Obejrzałem.
Zero zainteresowania obejmuje całe forum, więc nie martwiłbym się na zapas, Ascovel. Podejrzewam, że dziś nawet wątek zatytułowany, przykładowo, "Grywalne demo Grim Fandango 3", umarłby na Przygodoskopie śmiercią naturalną. Tak się porobiło.Ascovel pisze:0 zainteresowania, czy po prostu wszyscy zamilkli z wrażenia?
Ok, poczekam i dam szansę w grę zagrać.
I nie będę już więcej narzekał na brak zainteresowania, bo nie wiem, w na ile dobrym świetle stawia to samą grę i jej klimat zdezelowanego, obskurnego baru pełnego pijaczków.
I nie będę już więcej narzekał na brak zainteresowania, bo nie wiem, w na ile dobrym świetle stawia to samą grę i jej klimat zdezelowanego, obskurnego baru pełnego pijaczków.
Ostatnio zmieniony śr 30 cze 2010, 21:47 przez Ascovel, łącznie zmieniany 2 razy.
Wygląda to naprawdę dobrze! Po zwiastunie ciężko co prawda określić klimat produkcji, ale nie zmienia to faktu, że całość jest naprawdę intrygująca...
No i sympatyczne nawiązanie do LucasArts .
No i sympatyczne nawiązanie do LucasArts .
gram: Sam and Max: Season 1, The Dark Eye: Chains of Satinav
poza tym: Ratchet & Clank: Crack in Time, Catherine (płyta zaginęła T_T'')
ost. skończone: The Walking Dead (9/10), Chaos on Deponia (8/10)
poza tym: Ratchet & Clank: Crack in Time, Catherine (płyta zaginęła T_T'')
ost. skończone: The Walking Dead (9/10), Chaos on Deponia (8/10)
Animowana wersja już jest, ale intro muzyczne jest bez wokalu. Może do napisów końcowych któryś z nas coś zaśpiewa...
Snakes of Avalon w ogóle prezentuje się coraz lepiej, ale wciąż mamu jakieś opóźnienia i nieoczekiwane bugi. Mam nadzieję, w przyszłym tygodniu gra w końcu ujrzy światło dzienne w swej końcowej formie.
Snakes of Avalon w ogóle prezentuje się coraz lepiej, ale wciąż mamu jakieś opóźnienia i nieoczekiwane bugi. Mam nadzieję, w przyszłym tygodniu gra w końcu ujrzy światło dzienne w swej końcowej formie.
Ascovel pewno śpi, a tu światowe agencje (przynajmniej ze Wschodu) od rana donoszą o premierze
Wielkie dzięki, tetelo. To dużo znaczy dla mnie, że ktoś zdążył napisać o premierze mojej własnej gry jeszcze przede mną.tetelo pisze:Ascovel pewno śpi, a tu światowe agencje (przynajmniej ze Wschodu) od rana donoszą o premierze
I rzeczywiście odsypiałem w dzień zarwaną noc.
Gra jest skończona, do pobrania i jak na razie nawet nikt nie narzekał, że mu padła w trakcie grania.
Doświadczonemu graczowi przygodówek Snakes of Avalon powinno zająć jakieś 1,5h gry bez zbytniego pośpiechu, więc polecam iść na żywioł i nie odkładać grania na konkretny weekend albo tygodzień.
Będę wielce wdzięczny za wszelkie relacje z wrażeń i komentarze a propos wad i zalet gry.
P.S. Ta wersja loga się kręci:
Proponuję też video początku Snakesów, jeśli po samych statycznych screenach ktoś ma wątpliwości czy ściągać czy nie: http://www.youtube.com/watch?v=wnFIJBBzB5E
Snakes of Avalon mnie prześladuje. Na IndieGames.com, na Mixnmojo. Z tego wynika, że w końcu będę musiał grę skończyć. Mówi się trudno.