Masz problem techniczny ze starą przygodówką? Nie potrafisz uruchomić piły łańcuchowej w Maniac Mansion? To odpowiednie miejsce.
Dział przyjazny dla gości (nie wymaga rejestracji na forum).

Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky

Pex21
Posty: 4
Rejestracja: śr 18 kwie 2007, 16:07

Podwójne Kłopoty Buda Tucker'a

Post autor: Pex21 »

Witam wszystkich


Bo kilku ładnych latach postanowiłem odświeżyć sobie tą pozycje, jednak i tym razem utknąłem na tym samym momencie co przed laty.
Jestem w 3 części i zbieram rzeczy dla profesora, pozostało mi jeszcze tylko znaleźć ostry koniec i deske serfingową. Jednak nie mam żadnych pomysłów.
Mam nadzieje że ktoś mi pomoże.
Jeśli ktoś potrzebuje pomocy we wcześniejszych etapach gry to moge pomóc ^^


Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Davero
Posty: 880
Rejestracja: wt 07 lut 2006, 12:06
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Davero »

Witam również :).

Anglojęzyczna solucja na the-spoilers.com twierdzi, że aby dostać się do deski, trzeba rozwiązać zagadkę Information Booth (podwójna gadka z profesorem i powrót do niej), dostanie się klej. W muzeum po rozwaleniu toporkiem drzwi, trzeba znaleźć hot-spot o nazwie "nail" (gwóźdź) w miejscu, gdzie były drzwi, a następnie użyć kleju i wziąć deskę (drugą, nie ubabraną w kleju).

Ale na żaden "ostry koniec" nie trafiłem w tym opisie.
Chciał(a)byś jakiejś zmiany na Przygodoskopie? Napisz TUTAJ lub TUTAJ :)
Pex21
Posty: 4
Rejestracja: śr 18 kwie 2007, 16:07

Post autor: Pex21 »

Dziękuje za pomoc. Gwóźdz okazał się świetnym ostrym końcem (być może złe tłumaczenie), a z wrotki zmajstrowałem deske surfingową i tym samym właśnie ukończyłem gre.
Awatar użytkownika
Davero
Posty: 880
Rejestracja: wt 07 lut 2006, 12:06
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Davero »

Na zdrowie :)
Chciał(a)byś jakiejś zmiany na Przygodoskopie? Napisz TUTAJ lub TUTAJ :)
wujekbrzydal
Posty: 1
Rejestracja: czw 07 lip 2011, 22:14

Post autor: wujekbrzydal »

Witam!
Mam problem w grze Podwójne Kłopoty Buda Tuckera. Jestem pod koniec drugiego partu,mam wszystkie przedmioty potrzebne do ucieczki,drzwi do profesora otwarte. Mimo wszystko gra nie przenosi mnie do trzeciego aktu,a Bud w rozmowie mówi,że "ma prawie wszystko". Sprawdziłem z solucją i zrobiłem wszystko poprawnie. W czym tkwi problem? Gra jest oryginalna i uruchomiona przez Scummvm. Spotkał się już ktoś z tym problemem? Jakieś rozwiązania? Ew. save jakiś z początku części 3?
ODPOWIEDZ