Premiery aż dwóch komercyjnych przygodówek AGS'owych w odstępie zaledwie tygodnia? To chyba nowy rekord. Dzisiejszy piątek to wielki dzień dla twórców The Samaritan Paradox. Pierwsza gra w dorobku Faravid Interactive lada moment dostępna będzie we wszystkich dobrych sklepach elektronicznych (na razie sprzedaje ją m.in. oficjalna strona i GOG). Za to już w najbliższy czwartek (tj. ten w przyszłym tygodniu) zagramy w Blackwell Epiphany. Piątej części sagi Blackwell autorstwa Dave'a Gilberta docelowo spodziewać należy się we wszystkich dobrych sieciach internetowych. Czy coś w tym rodzaju.
Nowinkował Elum
Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Re: [18.04.14] The Samaritan Paradox i Blackwell 5 interneto
The Cat Lady i Primordia były w odstępie czterodniowym - 1 i 5 grudnia 2012. Pamiętam, bo akurat wtedy wypuściłem Graya A na Samaritan Paradox ostrzę zębkiska! Z Blackwell poczekam na bundla z całą serią - bo nie grałem w żadną z części, ale Wadjet dobre gry ma.
Faktycznie, premiery The Cat Lady i Primordii zbiegły się jeszcze bardziej. Z kolei The Cat Lady i Gray, jak sugerują daty wątków na forum AGS, wyszły w odstępie zaledwie godzin (jakoś mi to wcześniej umknęło). Domyślam się, że to przypadek i nie ustalałeś tego z Grimem.
The Samaritan Paradox ma coś w sobie, przy czym nie ciągnie mnie do niej tak jak do Primordii, Gemini Rue, Resonance i paru innych przygodówek "retro" aktualnie powstających. Dlatego na razie tylko dopisałem ją sobie do listy "gier, w które muszę zagrać przed końcem świata".
The Samaritan Paradox ma coś w sobie, przy czym nie ciągnie mnie do niej tak jak do Primordii, Gemini Rue, Resonance i paru innych przygodówek "retro" aktualnie powstających. Dlatego na razie tylko dopisałem ją sobie do listy "gier, w które muszę zagrać przed końcem świata".
Re: [18.04.14] The Samaritan Paradox i Blackwell 5 interneto
Plan co do Graya był taki, by wydać go na jesieni 2012 - i pocisnąłem ile się dało, żeby zdążyć na ostatni dzień listopada. A Grim i chłopaki od Primordii pewno postanowili poplynąć na fali popularności mojej gry, dzięki której liczba odwiedzin AGS wzrosła stukrotnie