Niełatwo jest żyć w świecie przyszłości. Tym bardziej, gdy jest się tylko człowiekiem. Wszechobecne apokalipsy, wojny z myślącymi maszynami, biegające po ulicach hologramy, mutanci i Elektroniczni Mordercy (c) z twarzą Arnolda Schwarzeneggera... Jak uczy filmowy (i przygodówkowy) Blade Runner, już za cztery lata i cztery miesiące zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych wyglądać będzie mniej więcej tak.
Jack zdążył się przyzwyczaić. Od urodzenia do 2054 roku przeżył już pewnie co najmniej kilka zagład ludzkości. Za to na co dzień naprawia roboty przemysłowe w dużej fabryce. Praca jak praca. Do czasu, gdy jeden z robotów, bez wyraźnego powodu, a przede wszystkim bez zainstalowanego systemu operacyjnego, znienacka... ożywa. I próbuje nawiązać z Jackiem kontakt.
Ambitnie zapowiadająca się Paranoid Days powstaje od ponad roku. I jest bodaj pierwszą przygodówką na silniku AGS, która wykorzystuje równolegle potencjał Blendera - niezbyt popularnego wśród autorów gier przygodowych. Co nie znaczy, że nie używanego w ogóle. W całości na Blenderze bazuje m.in. Dead Cyborg. I Dead Cyborg 2. Też o robotach.
Nowinkował Elum
Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Paranoid Days od przedwczoraj (?) zbiera na Indiegogo.
Re: [15.07.15] Czy w Paranoid Days będą androidy?
Dzięki za wsparcie!
Aktualnie pracujemy nad gameplayem i pokazaniem całej idei otwartego świata w nowym trailerze.
Aktualnie pracujemy nad gameplayem i pokazaniem całej idei otwartego świata w nowym trailerze.
Cześć.
Cały czas obserwuję Wasz projekt, więc gdy nowy trailer będzie już dostępny, na pewno o nim wspomnę.
A gdybyście mieli ochotę napisać/dodać od siebie coś więcej, to mamy też na forum specjalny dział dla twórców (trochę na wzór forum AGS).
Cały czas obserwuję Wasz projekt, więc gdy nowy trailer będzie już dostępny, na pewno o nim wspomnę.
A gdybyście mieli ochotę napisać/dodać od siebie coś więcej, to mamy też na forum specjalny dział dla twórców (trochę na wzór forum AGS).
Re: [15.07.15] Czy w Paranoid Days będą androidy?
Świetnie! Dodamy coś od siebie jak tylko skonczymy pracę nad nowym materiałem