Dokładnie rok temu na dobre ruszyła produkcja Thimbleweed Park. To dobry moment na przypomnienie, jak gra wyewoluowała od czasu, gdy podpisywali się pod nią jedynie Ron Gilbert, Gary Winnick i David Fox. Przez ostatnie pół roku, od kiedy do zespołu projektującego dołączyli m.in. Mark Ferrari i Octavi Navarro, sporo się przecież zmieniło. Poniżej - świeże i pachnące materiały z oficjalnego bloga.
Przytulna, przydrożna toaleta:
Staranne animacje Muldera i Scully (oczywiście osoby, którym zbiera się na wymioty na samą tylko myśl o przygodówkach w niskiej rozdzielczości, pewnie jak zwykle uważają, że piksele tej wielkości są obrzydliwe):
W rolach drugoplanowych wystąpią m.in. dobroduszni, budzący zaufanie klauni (biedny Dropsy, taka konkurencja go przecież wykończy):
Nowinkował Elum
Moderatorzy: Elum, aegnor, jackowsky
Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach
Gra z każdym update'm wygląda coraz to bardziej ciekawie i ciekawie. A ta animacja, erm, "zwracania" jak najbardziej świetna.
Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach
Chyba warto odnotować: oficjalna premiera, czwartek, 30.03.2017.
Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach
A w najnowszym Pixelu można przeczytać wywiad z jednym z twórców - Markiem Ferrari.
Re: [17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach
A na YouTubie obejrzeć wywiad z Ronem: https://www.youtube.com/watch?v=KgzWorfLjeE