
[17.12.15] Thimbleweed Park na nowych pikselach
Dokładnie rok temu na dobre ruszyła produkcja Thimbleweed Park. To dobry moment na przypomnienie, jak gra wyewoluowała od czasu, gdy podpisywali się pod nią jedynie Ron Gilbert, Gary Winnick i David Fox. Przez ostatnie pół roku, od kiedy do zespołu projektującego dołączyli m.in.
Mark Ferrari i Octavi Navarro, sporo się przecież zmieniło. Poniżej - świeże i pachnące materiały z
oficjalnego bloga.
Przytulna, przydrożna toaleta:

Staranne animacje Muldera i Scully (oczywiście osoby, którym zbiera się na wymioty na samą tylko myśl o przygodówkach w niskiej rozdzielczości, pewnie jak zwykle uważają, że piksele tej wielkości są obrzydliwe):

W rolach drugoplanowych wystąpią m.in. dobroduszni, budzący zaufanie klauni (biedny Dropsy, taka konkurencja go przecież wykończy):
Nowinkował Elum