Miło że się za to wziąłeś
No ja też mam ten sam problem ze strażnikiem w amigowskiej wersji to wygląda tak że 14 maja 1942 roku przekupujesz go stoma markami potem się dowiadujesz że klucz został zgubiony dzień wcześniej(na pececie podobnie tylko dwa dni wcześniej się cofasz) i po zdobyciu kluczyka do sejfu z powrotem się cofasz do 14 maja 1942 i elegancko wchodzisz otwierasz sejf tu na pececie jest z tym problem
Nie da się cofnąć wcześniej po kluczyk to znaczy technicznie można(do innych dat o których dowiadujesz się później też niby możesz ale nic to nie daje bo nie masz dostępu do odpowiednich lokacji)ale nic to nie daje bo generał nie wyjdzie i nie zgubi klucza dopóki się o tym nie dowiesz w grze(na amidze z rozmowy z wartownikiem na pececie z kartki znalezionej w śmietniku w kwaterze)
Co do pętli czasoprzestrzennej to tak się właśnie kończyła gra na amidze cofasz się do tej jaskini z początku:)
Tutaj to pewnie jakiś drobny błąd ale specjalnie bym się tym nie przejmował zresztą kartki nie musisz dawać możesz powiedzieć szefowi żeby sobie ją przepisał
Dzisiaj nawet poświęciłem trochę czasu i za pomoca czatagpt którego nienawidzę pogrzebałem trochę w plikach gry ale nie dowiedziałem się niczego ciekawego bo to dziadostwo sugeruje się bardzo wpisywanymi odpowiedziami niestety pliki są w formacie dta próbowałem wyszukać tam jakąś zależność między strażnikiem albo między sejfem i kluczem ale ciężko coś wydobyć
Gra niby ma trzy zakończenia jedno złe to właśnie to amigowskie czyli wpadasz w dziurę czasową drugie podejrzewam że strzelasz do burmistrza martensa(po drodze masz dwa miejsca gdzie możesz stracić pistolet)
Żebym ruszył z tym sejfem to pewnie dalej bym sobie poradził w ogóle nie mam pojęcia czemu my się tu zacinamy normalnie to bym stwierdził że pewnie gra skopana no ale
https://www.youtube.com/watch?v=uWov6W29_hI
tutaj to przeszli tylko że nie jest to zapis całego lajwa
oczywiście nie odpisują