Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy Dzisiaj jest pt 18 paź 2019, 06:50



Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Magritte 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
tetelo pisze:
przyjemnie jest obcować z czymś, co nie musi się sprzedać. Ale następny projekt zapewne będzie musiał...


Myślę, że nie. Mam świetną pracę i zarabiam na tyle dobrze, by móc w miarę regularnie oddawać się swoim pasjom, których mam tak wiele. Drugi projekt ma być większy, bardziej złożony, ale chcę, by jedną z jego zalet pozostała darmowość. Na szczeście nie muszę na swych pasjach zarabiać i chcę znaleźć do nowego projektu podobnych sobie ludzi - stworzyć team, który zrobi ze mną dobrą grę dla samej przyjemności tworzenia, dla cudownego uczucia, jakiego doznajemy, gdy ktoś odnajduje się w naszej twórczości.

Pozwolę sobie zacytować samego siebie :P - we wstępie do Zeszytów Literackich "Miłość niejedno ma imię" napisano - "Miłą rzeczą jest tworzyć świat, w którym inni się odnajdują - powiedział Marcin Drews". Myślę, że na pewno to rozumiesz.

Owszem, nie przeczę - w przyszłości chciałbym być dobrze opłacanym pisarzem - ale pisarzem, z którego twórczością wydawca będzie się liczyć. Doskonałym przykładem jest Jonathan Caroll - mimo sukcesu, mimo kariery pozostał sobą i nikt nie próbuje ingerować w jego książki, gdyż byłaby to zbrodnia na magii, jaką ten autor potrafi tworzyć.

Natomiast dobrym przykładem z lokalnego podwórka będzie chociażby nasz ostatni koncert. Zagraliśmy na legnickich zaduszkach jazzowych (sic!) - za darmo. Był to koncert poświęcony pamięci trzech zmarłych muzyków. Mimo faktu, że w zasadzie dołożyliśmy do występu (kwestia transportu), cieszyliśmy się, bo mogliśmy zagrać dla wdzięcznej publiczności.

Gdybyśmy natomiast byli dziś zespołem związanym cyrografem z wytwórnią, nie moglibyśmy sobie już na takie działania pozwolić. Słowem, myślę czasem, że lepiej działać underground, niż zaprzedać duszę diabłu.

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


czw 15 lis 2007, 22:29
Wyświetl profil WWW

Rejestracja: pt 02 gru 2005, 18:22
Posty: 382
Post 
Nie wiem, być może to niedyskretne pytanie, ale ... dlaczego gra zniknęła z Przygodoskopu? Jeżeli dobrze pójdzie, pojawi się ona na AZ, jednak nurtuje mnie - dlaczego tak szybko została "osierocona"?

Edit

Oki-doki, już rozumiem, zobaczymy jak serwery Home zniosą obciążenie - tylko prośba do Bzyka - podaj mi właściwy link (pisałem już przez PW i mejl, nie odniosło skutku).

Edit

_________________
mendosa = konik szachowy


pt 16 lis 2007, 21:57
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt 18 lut 2005, 19:52
Posty: 2349
Lokalizacja: Schwientochlowitz
Post 
Nawiasem mówiąc jestem trochę rozczarowany. Nie sądziłem, że serwer GOL'owej Federacji można wykończyć w tak banalny sposób. Dobrze, że cały GOL nie leży na jednym serwerze. Wtedy by dopiero była afera. :P


pt 16 lis 2007, 22:44
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Spokojnie, damy radę! Mam kilka ofert hostingowych, a poza tym grę wrzucam na darmowe serwery, choć te bywają, wybaczcie kolokwializm, upierdliwe (Rapidshare etc.).

Gorąco dziękuję wszystkim ludziom dobrej woli za pomoc! Szczególnie Redakcji Przygodoskopu, która z narażeniem życia hostowała grę! :D

Z innej beczki, jutro, tj. w niedzielę, o Magritte będą mówić w TVN24. I jeszcze jedna rzecz - sporo newsów mówi o tym, że gra jest dostępna na stronie Przygodoskopu, a nie wspomina o tej, poświęconej grze. W efekcie czytelnicy trafią na dead end. Czy jest szansa, aby w newsie na stronie głównej podać adres strony magritte.ocom.pl?

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


sob 17 lis 2007, 15:39
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt 18 lut 2005, 19:52
Posty: 2349
Lokalizacja: Schwientochlowitz
Post 
Bzyk pisze:
Z innej beczki, jutro, tj. w niedzielę, o Magritte będą mówić w TVN24.

W jakim programie? O której godzinie? Mam nadzeję, że wieczorem, bo od rana do popołudnia jestem jutro poza domem. :(

Bzyk pisze:
I jeszcze jedna rzecz - sporo newsów mówi o tym, że gra jest dostępna na stronie Przygodoskopu, a nie wspomina o tej, poświęconej grze.

To są jakieś newsy, które linkują bezpośrednio do Przygodoskopu z pominięciem strony Magritte? :o

EDIT:
Faktycznie, są. Wczoraj wstawiłem już wprawdzie stosowny komentarz (z linkiem do strony Magritte) w miejscu, gdzie wcześniej znajdował się link do pliku. Ale w takim układzie zaraz wrzucę go też na główną.


sob 17 lis 2007, 19:14
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
O której, tego jeszcze nawet TVN24 nie wie, ale jutro ukręcą mi z tego avika i wrzucę go na stronę. :)

Tak, widziałem kilka newsów, które mówią o tym, że gra jest u Was. Wynika to z faktu, iż pierwszy press release puściłem, zanim stworzyłem stronę gry. Mea culpa, ale za to jaka reklama dla naszego portalu! :)

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


sob 17 lis 2007, 19:21
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Taka mała konstatacja...

Zupełnie nieoczekiwanie Magritte (niezależnie od jego treści i poziomu) stał się fenomenem cyberkulturowym. Proces tworzenia gry spełnił bowiem ideę telepracy z "Trzeciej fali" Alvina Tofflera i zaświadczył o istnieniu globalnej wioski Marshalla McLuhana. Gra stała sie przy tym swoistym simulacrum Jeana Baudrillarda. Mało tego, współpraca przy tworzeniu tytułu potwierdziła to, co pisze Pierre Levy w "Drugim potopie" o cyberkulturze, jako odległej spadkobierczyni ideałów oświeceniowych.

Od kilku miesięcy w ramach działań statutowych PTBG wykładam społecznie w szkołach problematykę cyberkultury. A dopiero dziś zdałem sobie sprawę, że udało mi się wygenerować zjawisko, które może stanowić praktyczny przykład dla wszystkich wywodów, które przedstawiam. I myślę, że tak właśnie Magritte'a należy postrzegać.

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


sob 17 lis 2007, 21:12
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw 10 mar 2005, 13:35
Posty: 1021
Lokalizacja: Adrianopolis
Post 
I tym sposobem po raz pierwszy grałam w pomoc naukową :lol:

Ale na drodze z rodzimego przysiółka (bo przecież nie "zaścianka") do globalnej wioski trzeba jeszcze pokonać barierę językową. Zrobi to Magritte czy dopiero następny projekt?
BTW ciekawe, co by to miało być; jakiś sequel typu "Salvador D, w łódzkich zaułkach" czy coś zupełnie innego. A może jest już jakiś roboczy tytuł...

_________________
Obrazek


ndz 18 lis 2007, 11:16
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Magritte'a postaram się przetłumaczyć, jeśli znajdę czas. Natomiast mimo barier językowych grano już wten projekt na Zachodzie, bowiem zainteresowali się nim członkowie komuny uzytkowników Adventure Maker (mają zacięcie, n'est-ce pas?). Poza tym nie byłoby gry, gdyby nie pomoc tych ludzi, z którymi już, oczywiście, komunikowałem się w języku ludzkim. :P Słowem, proces tworzenia gry stał się możliwy właśnie dzięki istnieniu globalnej wioski.

Drugi projekt będzie zupełnie inny, choć nie zabraknie psychozy, schizofrenii i klimatów z pogranicza realizmu fantastycznego, a może nawet szczypty gore... :P Mam kilka pomysłów, ale nie chcę jeszcze o nich mówić. Kiedy zdecyduję się na któryś z nich, napiszę synopsis, który tu opublikuję, i tym razem stworzę stronę gry wcześniej (a nie post factum, jak w przypadku Magritte'a).

Mam już ofertę współpracy od zdolnej młodej fotograficzki. Będę szukał jednego, dwóch grafików 2D, programisty VisualBasic i może drugiego scenarzysty.

Roboczy tytuł natomiast już jest. :) "Widziadło".

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


ndz 18 lis 2007, 12:23
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 22 lut 2005, 11:43
Posty: 2221
Lokalizacja: Chorzów
Post 
W najnowszym CDA jest recenzja Magritte :o

_________________
Ostatnio skończone: Nelly Cootalot: The Fowl Fleet (60%), Lucid Dream PL (60%), Technomancer PL (60%), Fenimore Fillmore: The Westerner PL (60%)
Gram: Gibbous: A Cthulhu Adventure PL
W tle: Dungeon Siege 2 PL


pt 21 mar 2008, 07:23
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt 18 lut 2005, 19:52
Posty: 2349
Lokalizacja: Schwientochlowitz
Post 
W najnowszym, czyli jubileuszowym. Nieźle. :)


pt 21 mar 2008, 22:00
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
Magritte wiecznie żywy... :P Niedługo w sieci ukaże się kolejny wywiad, tymczasem zapraszam do obejrzenia teledysku do Abyss, niestety, w pośledniej jakości Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=yS_clJL38bQ.

W wolnej chwili lepszą wizualnie wersję wrzucę na http://www.trh.art.pl.

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


czw 10 lip 2008, 20:19
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt 24 sie 2007, 20:32
Posty: 397
Post 
całkiem niezłe, wpada w ucho :)
podoba mi się też teledysk (ryba, oko, maska, schody, spalające sie zdjęcie) - ma swój klimat - jedyne co mi przeszkadza to te dziwne ruchy a la hip hop.

EDIT: a można gdzieś w mp3 to znaleźć? :mrgreen:


czw 10 lip 2008, 21:31
Wyświetl profil
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt 30 paź 2007, 16:33
Posty: 50
Lokalizacja: Lubin/Wrocław/Warszawa
Post 
http://www.trh.art.pl/abyss.mp3 :)

_________________
Luminous beings are we, not this crude matter...


czw 10 lip 2008, 21:35
Wyświetl profil WWW
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt 24 sie 2007, 20:32
Posty: 397
Post 
To się nazywa błyskawiczna odpowiedź.

Dzięki :)


czw 10 lip 2008, 21:41
Wyświetl profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.