Kulisy produkcji
www.gry-online.pl - wortal rozrywkowy


Kulisy produkcji
Opracowali Aegnor & Elum

Na wczesnych screenach promujących grę April ma inną bluzkę, a zamiast obcisłych spodni nosi krótką sukienkę (a może szorty?) i długie pończochy, także w scenie snu. Bardziej niż finalna wersja zgadza się to z popularnym rysunkiem koncepcyjnym bohaterki (2). W silniku gry ukryta jest jeszcze wcześniejsza postać April, znacząco różniącą się fryzurą i ubiorem (3). Mogliśmy ją też zobaczyć w bardzo wczesnym zwiastunie, który zresztą jest ukryty w samej grze.

WCZESNY ZWIASTUN w wersji oryginalnej oraz TEN SAM ZWIASTUN "wmontowany" w grę.







Poza strojem głównej bohaterki zauważalnie ewoluował również wygląd lokacji. W wersji finalnej nad wejściem do kawiarni Fringe pojawił się bardziej wyeksponowany, zwracający uwagę szyld. Z kolei przy wejściu do kina... m.in. ocenzurowany został filmowy plakat. Retuszowi poddany został też korytarz prowadzący do pokoju April.




Przed pokojem April stoi terminal komputerowy o nazwie BIT (w wersji angielskiej - FACT), który konsekwentnie odmawia współpracy z naszą bohaterką. Twórcy zrezygnowali z BITa, bo nic nie wnosił do gry, a jego praca nie spełniała ich oczekiwań. Co ciekawe, we wczesnej wersji demo komputer podobno działał i nadal w silniku gry można znaleźć związane z nim pliki dźwiękowe, graficzne i tekstowe, w dodatku przetłumaczone na język polski.

Wiadomości zgromadzone w BIT znajdziesz TUTAJ (w formacie RTF).


Pierwotny, półprzeźroczysty interfejs ostatecznie zastąpiły ikony nawiązujące wyglądem do świata gry.



Copyright (c) Michał Czajkowski. Wszelkie prawa zastrzeżone.