Kulisy produkcji
Strona główna

Encyklopedia
Zapowiedzi
Recenzje
Solucje
Ciekawostki
Screeny
Grafiki
Zdjęcia
Filmy
Dema

FORUM

Kącik amatora
Kulisy produkcji
Plan wydawniczy
Rzut okiem
Czytelnia
Redakcja

Ścinki
The Inventory Polska
Kulisy produkcji
Opracował Elum

Trójwymiarowa Auryn Quest początkowo miała nosić tytuł The Real Neverending Story, a gatunkowo być bliższa klasycznym przygodówkom. Zmieniło się to mniej więcej po trzech latach intensywnej produkcji (rozpoczętej w 1998 roku), gdy zbankrutował jej oryginalny deweloper - niemieckie studio Discreet Monsters. Produkcję przejęła wówczas powiązana firma Attaction (ten sam właściciel), ale niestety nowy zespół nie poradził sobie z jej dokończeniem. Na kilka miesięcy przed premierą drastycznie przebudowano strukturę gry, maksymalnie okrojono i uproszczono rozgrywkę. Zmieniono też tytuł, aby nowa gra nie kojarzyła się z pierwotną wersją (czego i tak nie udało się uniknąć). Ostatecznie Auryn Quest zebrała bardzo niskie oceny w prasie branżowej i została szybko zapomniana przez graczy. Poniżej - screeny z pierwotnej wersji gry:







Copyright (c) Przygodoskop. Wszelkie prawa zastrzeżone.